Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Információ

2015. március 05. - -Britpopper-

A Focker blog azért jött létre 2012-ben mert mindig is imádtam írni, blogolni, és mikor megszűntek azon blogok ahol korábban ezt tettem (Agyiszint, Puruttya, Titkos Ellenállás, Vitriol, stb.), muszáj volt tovább vinnem valahová eme hobbim. Mindemellett rengeteg helyre írtam azóta, barátok/ismerősök blogjaira és nagyobb, nevesebb oldalakra is. Kezdetben csupán a zeneajánlókra koncentráltam. Sajnos Magyarországon az igényes zene még mindig nem annyira elterjedt, de én a kritikáimmal/ajánlóimmal is próbálok ezen változtatni. Később persze becsatlakoztak ehhez más tematikák is. Film- és videojáték-ajánlók, sorozatkritikák és természetesen a magánéletbeli mindennapokról is éppúgy írtam mint a társadalomkritikus gondolatmeneteimről. Az indulás óta eltelt időben jópár kolléga is csatlakozott hozzám. Van aki régi ismerős lehet mindazoknak akik korábban olvasták azokat a blogokat ahová írtam, de vannak teljesen új tagok is. Néhányuk néha ide is ír, bár többször inkább a háttérben munkálkodnak és a blog működésében, népszerűsítésében segédkeznek. Igazság szerint bármiről képes vagyok írni, ha épp szükségét érzem. Már saját novellákat, verseket is közzéteszek itt mert néha épp ezekhez van kedvem. És ugyebár egy személyes blog tulajdonképpen erről is szól: olyasmiket megosztani amik épp foglalkoztatnak, amikről szívesen írok.

A blog Facebook oldala itt:

https://hu-hu.facebook.com/pages/Focker-blog/408156265986382

A saját Facebook oldalam pedig itt:

https://hu-hu.facebook.com/britpopper.szerkesztoblogger

Jó olvasgatást kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr186813431
süti beállítások módosítása