Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

It was summer, now it's autumn

2015. november 09. - -Britpopper-

Tudjátok mit pörgetek mostanában nagyon sokat? A New Order 2001-es Get Ready albumát. Annyira imádom ezt a lemezt... Mikor kijött a Music Complete, nosztalgiázásképp előkaptam a régieket és sorra vettem mindet. Továbbra is a Get Ready a kedvencem, ez volt a New Order nagy visszatérése. Valami olyasmi volt mint a Depeche Mode esetében a Playing The Angel. Még emlékszem hogy - mint sokaknak - nekem is a Crystal volt az első dal róla amit megismertem. Ehhez a sztorihoz hozzátartozik hogy én régebben nagy CSI - A helyszínelők fan voltam és abban mindig baszott jó zenéket válogattak össze a részek alá. A Crystal is lement valamikor 2001-ben és nekem már akkor nagyon megtetszett. Bár tudjátok, akkoriban még nagyon gyerekcipőben járt az internet és én max. orosz mp3-letöltős oldalakról tudtam lehúzni magamnak dalokat. Ott botlottam a CSI Original Soundtrack albumba is, melyen a 3. dal volt a Crystal. Mondjuk mellette is sikerült bitang erős válogatást összehozni, mert olyan klassz trackek szerepeltek rajta mint a Come Into Our Room (Clinic), a Give It Away (Zero 7), a To Get Down (Timo Maas), vagy az Inhaler (Hooverphonic). Sokat hallgattam. De a kedvencem a Crystal volt. Sikerült is egy lemezboltban hozzájutnom (értsd: addig rágtam keresztanyám fülét amíg meg nem vette nekem). Nem igazán tudtam mást hallgatni hetekig. Azóta is nagy kincs.

12042614_879936778756860_7154805050095580236_n.jpg

 

Lemezgyűjteményem többi része ERRE

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr988064374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása