Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Új törzshelyünk: ParaNoir Pub

2015. november 12. - -Britpopper-

Kocsmázni mindenki jár. De az nagyon nem mindegy, hogy hova. Én is megfordultam már eléggé gázos helyeken, kezdve kihalt romkocsmától egészen öltönyös, elit klubbig. De nagyon sokáig kerestem egy olyan kocsmát, amit kinevezhetünk törzshellyé. Bejártuk már a Körutat oda-vissza, széltében-hosszában de mégsem találtunk olyan helyet amire azt mondtuk volna, hogy igen, ide majd minden hétvégén le fogunk járni. Aztán elkeveredtünk a Hársfa utca 41.-be, ahol a ParaNoir Pub található. Már nem is tudom hol olvastam róluk először, talán a Cinegore horror oldalon. De az biztos hogy a megnyitó után pár nappal már ellátogattunk oda. Azóta pedig kb. minden hétvégén ott töltünk egy fél napot.

p3.jpg

A legjobb a múltkori halloween-i buli volt. Eleve lehetett jelmezben érkezni, és hát Budapestet ilyenkor este ellepik a különféle jelmezekbe bújt arcok, mi is vettünk kettőt. De nem is a jelmezverseny fogott meg igazán, hanem az este 22:00 után kezdődő kvízjáték amire természetesen mi is beneveztünk. 10+1 kérdés volt (a +1 kérdés saccolós) és mi öten voltunk a PredaAlien Family csapat. Jó kis név, mi? :D Nem én találtam ki. Megkezdődött a verseny, de addigra már jócskán volt bennünk annyi pia hogy egészen elképesztő elméletekkel álltunk elő a főként horrorfilmes kvízjátékban. Az a legdurvább az egészben skacok, hogy 10-10 -el megnyertük a versenyt. Sőt, még a +1 -es saccolós kérdést is majdnem eltaláltuk. Az hogy nyertünk, kb. 70%-ban a páromnak köszönhető ugyanis nála nagyobb horrorfilm-szakértőt keresve sem lehet találni ebben a városban (de még az országban sem). Persze azért én is adtam helyes válaszokat, de volt olyan amit csak betippeltünk (és mennyire jól!). Szóval nyertünk 10 Red Bull + Vodka shot-ot, ami úgy éjfél körül már igencsak megtette a hatását (jó lenne emlékezni hogyan jutottunk haza...). De baromi nagy élmény volt. Ilyen kvízjátékot még sosem nyertem, és az is tök klassz volt, hogy személyesen a kocsma tulaja jött oda lepacsizni és gratulálni. Azóta is minden hétvégén ott kötünk ki és min. 23:00-ig rendre ott is ragadunk. Jó kis hely, a horrorfilmeket kedvelőknek egyenesen kötelező ellátogatni oda. Múltkor már láttam projektort is, rákérdeztem, és azt mondták hogy a jövőben lesznek majd filmvetítések is (állandó focimeccs közvetítések mellett). Ez is klassz dolog, simán mennék oda filmezni a haverokkal és a párommal. Szépen fejlődik a ParaNoir, remélem nagyon sok hasonló bulit terveznek még mint a halloween-i volt. Barátságos, hangulatos, összeülős beszélgetésekre abszolút alkalmas. Egyértelműen új törzshelyünkké avattuk.

 

Cím: 1074 Budapest, Hársfa utca 41.

Facebook: https://www.facebook.com/paranoirpub/

Nyitva tartás: Minden nap 12:00-00:00

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr468069840

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ParaNoir Pub 2016.05.17. 12:02:42

Helyszín: 1074 Budapest, Hársfa u. 41.Látogatás: 2016. március 11. 18:00-19:45 A horror műfaj legnagyobb klasszikusai a kocsma összes helyiségében visszaköszönnek. Telefon: +36 1 782 1225 Facebook: www.facebook.com/paranoirpubWeb: http://www.pa...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása