Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Kratos északon is szétcsap mindenkit

2017. június 13. - -Britpopper-

Új előzetes jött ki a God of War IV. részéhez, melyen végre játékmenet közben is láthatjuk amint Kratos szétcsap az ellenfelek között. Ezúttal az északi-mitológia lesz középpontba állítva - az előzetesben meg is jegyzik főhősünknek hogy messzire keveredett otthonról - és néhány másodpercre mintha Thor bazinagy kalapácsát is lehetne látni, szóval én már előre edzem az ujjaimat hogy mikor lehet megküzdeni vele, a végén a kalapácsával laposra zúzván a buksiját. A God of War széria egyébként nekem kifejezetten az egyik favoritom de kedvenc epizódot nem tudnék említeni, hiszem mindegyikkel - még a PSP-s részekkel is - remekül elvoltam annak idején. A III. részben volt egy szakasz amikor egy folyton irányt változtató, jókora doboz -szerű zárt helységben kellett küzdeni de úgy hogy folyamatosan jött az ellen, a padló meg random tüskéket tolt ki magából. Na, ennél a résznél volt egy trófea, miszerint végig kell csinálni úgy, hogy nem érünk lábbal a talajhoz egészen a szakasz végéig - és megcsináltam, skacok. Annyira belemerültem a játékba - persze a többi részbe is - hogy ez már alig-alig jelentett kihívást akkor. Imádtam és a mai napig imádom a GoW játékokat, így nem kérdés hogy nagyon várom már én is a IV. részt melyben Kratost elkíséri utolsó nagy kalandján a fia is, kiből nekünk magunknak kell majd igazi, vérbeli spártai harcost faragnunk. A megjelenés sajnos úgy néz ki eltolódott 2018 elejére, de annyi baj legyen! Lesz mivel játszanunk addig bőséggel, én a magam részéről legalábbis tuti az Assassin's Creed: Origins-t fogom még épp kimaxolni, amikor befut Kratos papa a skandináv mitológiában tett ámokfutása.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr8512589777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása