Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

August Underground's Mordum

2017. szeptember 24. - -Britpopper-

Én megnéztem ezt a borzalmat. Néhány helyen azt olvastam, hogy ez a legkeményebb found footage film, amit úgysem bírsz végignézni. Ez igaz, csakhogy egyáltalán nem a brutalitása miatt - egyszerűen mert szar. Olyan szinten próbálták a láthatóan amatőr készítők "valósra" venni a stílust, hogy ilyen botrányosan rossz minőségű, zajos, életlen VHS-felvételeket legutoljára a szüleim '80-as években készült lagzi-felvételein láttam. A kamerás keze össze-vissza rángatózik, mintha nem is a kezeivel, hanem két bottal próbálná egyenesben tartani azt a szerencsétlen felvevőeszközt, mely már rég kiszolgálta idejét. Ál-snuff filmmel van egyébként dolgunk. Aki nem tudná, a snuff film az, ami mások szórakoztatására készített, igazi jeleneteket tartalmazó videó egy ember kínzásáról, haláláról. Sokáig én is csak legendának tartottam létezésüket, aztán mióta megtudtam, hogy mik mennek a dark weben a red room szobákban, be kellett látnom, hogy snuff filmek bizony léteznek. Sztori az itt bizony nincs. Két jóbarát összehaverkodik egy harmadik férfival, és úgy döntenek, magukkal viszik egy kis vérengzésre. Szerelmes párokat kapnak el, majd a lehető legváltozatosabb módon kínozzák őket. Bár az is lehet, hogy ez az első film sztorija, kurvára nem emlékszem már.

image-w856.jpg

Elvileg ez a második rész, a Mordum a legdurvább. Hát...mondjuk ebben van valami. A kínzások és gyilkosságok valóban kegyetlenül brutálisak, a gagyi minőségű felvételeknek hála pedig néha tényleg valódinak tűnnek. Sajnos maguk a szereplők rohadt irritálóak, folyamatosan üvöltöznek, káromkodnak, egymást basztatják. Olyan szinten retardált az egész bagázs, mintha valami beltenyészet eredményei lennének. A filmben végig csak kínzásokat és gyilkosságokat láthatunk, a téma nem terelődik el túlságosan. Valami konfliktus volt még a gyilkosok között, de nem nagyon tudtam figyelni mert épp akkor hívott Gábor haverom, hogy menjünk be a városba. De talán mintha arról lett volna szó, hogy ki dugott kivel. Dunsztom sincs már. Az August Underground Mordum egy rakás szar film. Nagyon rossz, nagyon amatőr, és kifejezetten idegesítő. Ellenben témája és a benne látható brutalitás miatt mégis muszáj voltam írni róla, de tényleg csak félig berúgva érdemes nekiállni.

Legkeményebb jelenet: Fürdőkád, halott kislány

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr9812757044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása