Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Assassin's Creed Origins: Azért vannak gondok

2017. november 07. - -Britpopper-

assassin_s_creed_origins_2.jpeg

Mondjuk, hogy a játék kicseszett módon repetitív egy idő után. Hántsuk le a körítést és a gyönyörű audiovizuális maszlagot, alatta ugyanis az Origins koránt sem jeleskedik túl jól. Persze ez elsőre nem tűnik fel - magam is lelkendeztem a játék első néhány órájában, amiről posztot is írtam ITT -, de amint haladunk előre a történetben, újabb és újabb helyeket látogatunk, felbukkannak régi ismerősök és új arcok, úgy laposodik el teljesen a játék. Hiszen bizonyos missziók (nem csak a fők, a mellékkek is) fejlettségi szinthez vannak kötve, ami azt eredményezi, hogy a játék rákényszerít minket a tápolásra. Ezzel még nem is lenne baj - a Far Cry Primalnél is jól működött -, ha legalább a fejlődést elősegítő mellékküldetések változatosak lennének - de nem azok. Bizony rohadtul nem azok.

assassin_s_creed_origins_3.jpeg

assassin_s_creed_origins_4.jpeg

Kb. a huszadik után már skippeltem a szövegeléseket, ledaráltam a küldetést, felmarkoltam az érte járó pénzt és XP-t, majd rohantam a következőhöz, és kezdődött minden elölről. A legidegesítőbbek talán azok, amikor ki kell menteni egy járni és mozogni képtelen foglyot valamilyen ellenséges táborból. A bejutás és a lopakodás még mondjuk izgalmas is, csak kijönni a fogollyal a hátunkon már cseppet sem az. Az MI ugyanis még mindig elég butácska és a legváratlanabb pillanatokban képes meglepni az embert. Előfordult velem, hogy a hátamon cipeltem kifelé a szerencsétlent, alig pár méter volt már csak hátra a kijáratig, mikor is egy benti kósza őr a falon át (!) vett észre. Fél percen belül a nyakamon volt a teljes tábor.

assassin_s_creed_origins.jpeg

assassin_s_creed_origins_20171101104452.jpg

Persze a grafika még mindig lenyűgöző, a zene zseniális, az ókori Egyiptom hangulata pedig azért képes beszippantani pár órára az embert úgy, hogy leragad a játék előtt és csak tolja, tolja. A sztori színvonala sajnos a játék végéig nem változik. Megyünk és legyilkoljuk a kitűzött célpontokat, persze csak miután felfedtük a személyazonosságukat. Most már a játék legvége felé közelítek és igen vegyesek az érzéseim. Ezeket majd a nagy Assassin's Creed Origins tesztben meg fogom írni, de elöljáróban legyen elég annyi, hogy nem az Origins taszította le nálam a trónról a Rogue és Syndicate epizódokat. Jó játék, zömében élvezetes és tényleg pozitív irányba fejlődött vele a széria, de a külcsín alatt vannak elég komoly hibái, amik mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Teszt hamarosan, addig pontot teszek eme kaland végére.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr3313195240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása