Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Jön a Shadow of the Tomb Raider

2018. április 06. - -Britpopper-

shadow_of_the_tomb_raider_eljott_lara_ideje_sm.jpg

Szeptember 14-én érkezik a Shadow of the Tomb Raider, mely a 2013-as reboot és a 2015-ös Rise of the Tomb Raider után lezárja az újkori Lara Croft trilógiát, és az epizód végén most már tényleg megszületik végre az a Lara, akit a korábbi, Core Design által fejlesztett játékokból ismerhetünk. Bár...én már a 2013-as Tomb Raider tesztemben is valami olyasmit írtam, hogy "A Túlélő végre megszületett" meg hogy Lara baba a játék végén, mikor dupla pisztollyal küldi a halálba a boss-t, már nagyon emlékeztetett az 1996-os önmagára. Viszont úgy tűnik a Crystal Dynamics képes volt egy újabb trilógiát kihozni ebből a rebootolt szériából, szóval nyugi, egy remek rész még érkezik hozzánk. Mindenképp jár a piros pont a készítőknek, hogy az egyik (talán az egyetlen?) helyszín ezúttal Dél-Amerika lesz (tipp: azték átok, napfogyatkozás, világ vége eljövetele), azon belül is egy hatalmas dzsungel - én speciel erre várok már rég. Hiszen egy buja esőerdő, benne régi romokkal és halálos csapdákkal, a sírrablók kedvenc terepe. És az előző két játék...hát...nem igazán adott ilyen helyszíneket. Oké, tudom, a Rise-ban ott volt Szíria, de ezt leszámítva jobbára ott is hideg, havas, jeges területeken mozogtunk. Holott a trópusi környezet legalább annyira jellegzetessége kéne legyen a sorozatnak, mint a dupla pisztoly vagy a Croft Manor. Egy szó, mint száz: baromira várós nálam a Shadow of the Tomb Raider. Előrendeléses lesz, bízom benne, hogy jön Collector's Edition kiadásban is. Megjelenéséig viszont még adós vagyok egy Rise of the Tomb Raider teszttel - amiről magam sem értem, miért nem írtam korábban -, de arra fel kell készülnöm, mert nagyon átfogó lesz és illusztrációként már most 112 képet mentettem le hozzá. Spoiler: egyébként kegyetlenül bejött a cucc!

Szóval, skacok: szeptember 14. Véssétek be a naptárba!

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr7413814684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása