Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Csillag születik, vagy válogatás CD?

2012. május 21. - -Britpopper-

Mostanában egy kicsit kevesebbszer jelentkezem be itt, de ennek roppant egyszerű oka van: szereztem munkát, méghozzá állandó munkát. Ha pedig nem dolgozom, akkor igyekszem minden szabadidőmet a barátaimmal és a barátnőmmel tölteni. Főként utóbbival. De persze oda-oda figyelgetek a nagyvilágban történő eseményekre is, most legutóbb például azt hallottam/olvastam, hogy kiesett Plazma, az RTL Klub Csillag születik című műsorának szabadszájú (ebben a műsorban értsd: értelmetlenül vulgáris szavakkal teletűzdelt dalszövegekkel rendelkező) hiphoppere. Néhány tinipicsa biztosan elmorzsolt pár könnycseppet érte, de ez már legyen az ő személyes problémájuk. Én például szívesen venném, ha Plazmáról soha többé egy árva szót nem hallanék/olvasnék a sajtóban. Nem utálom, de szerintem amit ő csinál az távolról sem nevezhető rapnek, még hazai viszonylatban sem. Más kérdés, hogy sok agyhalott meg úgy benyeli mint kacsa a nokedlit. De inkább hagyjuk Plazmát, hónapokon belül úgyis eltűnik a többi senkiházival együtt a süllyesztőben. Pedig szerintem jó ötlet lenne ez a Csillag születik. A nép mindig is vevő volt a szórakoztatásra. Ez az egész műsor pedig tulajdonképpen egy ingyenes cirkusz a képernyő előtt. Még jegyet sem kell váltanod rá, az arcodba kapod a különféle mutatványosokat, bűvészeket, tornászokat és énekeseket. Potom annyit kell csak megtenned, hogy a megfelelő időben a megfelelő csatornára váltasz. Szóval a potenciál az éppenséggel megvan a műsorban. Hiszen mindenki vágyik a kikapcsolódásra, a szórakozásra. Lehet, hogy az én készülékemben van a hiba de engem ez valahogy már nem köt le. Huzamosabb ideig biztosan nem. Nyilván van akinek abból áll a szombat, hogy már kora reggel remegve várja, mikor kezdődik a műsor de akkor ő nyilván nem hallott még olyan előadókat/zenészeket akik történetesen tényleg értenek is ahhoz amit csinálnak és nem csak kieresztik a hangjukat, aztán hadd szóljon! Nem, az igazi zenészek is itt bújnak meg köztünk, átlagemberek között. Különbség csupán annyi, hogy ők pár évente letesznek az asztalra egy-egy olyan albumot amelytől mind a szaksajtó, mind mi (átlag halandók) hanyatt vágjuk magunkat örömünkben. Ez persze csak a már említett tehetségkutató műsor énekesek/zenészek/együttesek szekciójának próbált finoman görbe tükröt állítani. Hiszen azon még én is jól elszórakozom ha egy csapat fiatal egymás hegyén-hátán mutat be akrobatikus mozdulatokat, avagy egy bűvész fehér galambot húz elő nadrágja zsebéből. De ezt az énekesek/zenészek/együttesek részleget nyugodtan kivehetnék a pixisből, szerintem ez csak árt a műsornak. Mert végül mi is lesz ezen szegény előadók sorsa? Válogatás CD a Media Markt bejáratánál, meg kertvárosi fellépések (voltam én már Wolf Kati koncerten tőlünk nem is oly messze), aztán meg marad a tévészereplés valami főzőműsorban. Ja, hogy az már nincs is? Bocs, akkor marad a hétköznapi meló, tessék szépen beállni a sorba és dolgozni nyugdíjba menesztésig. Vagy egy honi, tehetségkutatóban felfuttatott megélhetési celebnek túl büdös a munka?

20120520-csillag-szuletik1.jpg

"Te Nóri! El tudsz képzelni engem a Teszkóban árufeltöltőként?"

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr1004530272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása