Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Sötét Gandalf

Ismeretlen szereplő a Gyűrűk Ura világából

2012. május 14. - -Britpopper-

A minap épp pogácsáért siettem be a nappaliba, amikor hirtelen azt vettem észre, hogy a tévében a Csillag születik éppen aktuális epizódja megy. Gondoltam magamban, hogy nem lesz annak jó vége ha én ezt a műsort huzamosabb ideig hallgatom, úgyhogy már fordultam is kifelé teli szájjal amikor megcsapta fülemet az azóta már többször felemlegetett mondat amelyet az egyik műsorvezető, Lilu mondott kedvenc celebemnek (továbbra is imádom ezt a szép magyar szót...) Puzsér Róbertnek. Robi valamilyen különös oknál fogva aznap fehérbe öltözött és mindenkivel kedves volt. Legalábbis ezt olvastam, én csak a Plazma gyerekre voltam kíváncsi mert rajta minden adás alkalmával annyit lehet derülni mint egy Family Guy epizódon. De most komolyan. Ez valakinek rap? Ne vicceljünk már. Mindegy, most nem ő a téma. Savazzák úgyis elegen máshol. Szóval Lilu böfögte el azt az elmés kifejezést, amelyre én most egy egész bejegyzést szántam mégpedig mikor kérdőre vonta Robit, hogy mi ez az angyali öltözék/viselkedésmód és hogy hol van a "Sötét Gandalf" énje? Azért itt felszisszentem mert én úgy tudtam, hogy csak Szürke és Fehér Gandalf létezett és persze ott volt még Szarumán is aki nagyban hasonlított Gandalfra de azért vele összekeverni szegény öreg, jóságos varázslót, kb. akkora vétek mint Darth Vader-t Obi Wan Kenobi mesterrel keverni. Mindegy, a lényeg az, hogy újabb bizonyítékot nyert a tény, hogy műsorvezető már bárkiből lehet és tökmindegy ha nem olvasta a könyveket de még a filmet sem kellő odafigyeléssel nézte, a lényeg az, hogy a képernyőn jól mutat. Egyébként nem tudom feltűnt-e még a fél országnak, hogy olyan, hogy Sötét Gandalf nem is létezik. Tolkien bácsi a falba verné a fejét ha ezt hallotta volna. Sötét Gandalf. Ez jó. Ezt még jövőre is emlegetni fogom a többieknek. A napokban újranézem már a Gyűrűk Ura trilógiát (úgyis hamarosan itt a Hobbit) és mikor Gandalfot mutatják, mindig elmosolyodom majd.

gandalf-costume.jpg

"Lilu! Are you fucking kidding me?!"

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr354507428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chirkebaszó 2012.05.15. 17:49:02

könyvbe sokkal jobb, a filmet is szeretettem, de azt a regényt nem tudja visszaadni egy akármilyen jó film se.
a sötét jelzőt meg inkább magára használta volna a kedves celeb kisasszony... ^^

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2012.06.03. 18:31:20

@chirkebaszó:

Ez bizony igaz. Általában mindig a könyv a jobb, nem is igazán tudnék olyat írni amikor a film jobban tetszett nekem. Bár a Tetovált lány esetében majdnem. Még anno King műveinek olvasása alatt tanultam meg, hogy egy könyv akkor igazán jó ha mi magunk képzeljük el benne mind a szereplőket, mind a helyszíneket. Ezeket egyetlen ügyes szereplőválogatással és remek helyszínválasztással rendelkező film sem tudja visszaadni.

Liluról pedig csak annyit, hogy a VIVA-n kezdte. Szerintem ez önmagában is elég átok egy életre. :D
süti beállítások módosítása