Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Jönnek majd novellák is

2012. június 01. - -Britpopper-

Pár mondatos bejegyzés következik. Sajnos mivel a Puruttya jelenleg haldoklik és még várni kell arra, hogy új felületre költözzön, addig a régebbi – általam is írt – olvasmányok elérhetetlennek bizonyulnak. Persze megvannak még a sajátjaim és pár tagé elmentve a gépen de a hozzájuk beszúrt képeket, meg egyebeket nem tudnám újra előkeresni. Ergo amíg van rá lehetőség, addig pár nagyobb volumenű irományt átmentek ide is (és nem csak a sajátjaim közül, például Bandi a hegyről írótársamtól is). Ezek majd szépen el lesznek szórva a blogon, nem naponta kerülnek publikálásra hanem mondjuk hetente, kéthetente. Régebben elég sok novellát írtam, ezeknek egy része napvilágot látott, másik részük pedig vagy még mindig befejezetlen, vagy túl komor ahhoz, hogy kikerülhessen. Majd meglátom még, lehet, hogy ide kimehetnek. Nem tudom mennyire bírjátok mondjuk Poe, avagy Lovecraft, az újabbak közül pedig King írásmódját de rám ők voltak nagy hatással mikor ilyesmiket írtam. Ergo a téma legtöbbször éjsötét és félelmetes, ugyanakkor próbáltam mindig is úgy írni, hogy nem kevés társadalomkritikát is rejtettem a sorok közé. Az első novella majd kedden kerül ki a blogra, addig használjátok ki a hétvégét és pihenjetek sokat! A zeneajánlókkal is elmaradtam, úgyhogy jön kettő is a hétvége alatt. Ez a június meg durván köszöntött be, reggel bőrig áztam. Remélem a nyár többi napja nem lesz ilyen felemás. Ugyanis már előkészítettem a naptejet meg a fürdőgatyámat.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr194558963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása