Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Elek wins!

2012. június 04. - -Britpopper-

Előre dolgoztam, úgyhogy ma nem kellett bemennem. Olvasgattam hát egy kicsit és láttam, hogy Mészáros János Elek nyerte meg a legutóbbi Csillag születik tehetségkutatót. Ez engem egy kicsit azért meglepett mert szerintem nem volt valami nagy szám a pasas, már amennyit láttam belőle. Jó hangja van, szépen tud operát énekelni de összességében ennyi. Nem tudom, talán az idősebb generációnak akartak kedvezni a készítők ezzel az eredménnyel. Eddig inkább a huszonévesek uralták a placcot, főleg a Megasztár részlegében. Oké, volt egy Tabáni István is de ő meg hova tűnt már? És a kis mesemondó (örök titkos kedvencem) Utasi Árpi? Pedig a Fábry Sanyi bácsi rendesen megtámogatta és az ország szimpátiáját szerezte meg neki. Nyert is a srác, csak a nyeremény azóta már elúszott. Ez általában így szokott lenni. Mondjuk ha én falun élnék, akkor biztosan nem verném nagy dobra, hogy nyertem. Akinek van tévéje az úgyis láthatott, akinek meg nincs annak előbb-utóbb csak feltűnik majd, hogy Zsiguli helyett BMW van alattam. Mondjuk nem is tudok vezetni de ez már tényleg csak részletkérdés. Szóval Elek győzött, méghozzá kiütéssel. Gratula neki, remélem nem fogja elherdálni a nyereményt és jó helyre megy majd minden egyes forint. Talán illett volna végignéznem az egész tehetségkutatót, ha már véleményt próbálok formálni. Csakhogy már idejét sem tudom pontosan mikor is kapcsoltam be a tévét. Néha persze benyomom mert arról megy a konzol is, nomeg a filmeket is ott szoktam nézni. De tényleg ennyi. Jut is eszembe, véget ért a Trónok harca 2. évadja, hamarosan a neten keringenek majd a legjobb HDTV verziók és ha minden igaz, kedden már magyar feliratot is lehet majd lelni hozzá. Szerintem a Trónok harca a világon az egyik legjobb, ha nem a legjobb tévésorozat és ezen tényen nem sok minden tudna változtatni. Aki még nem ismeri, az sürgősen keressen utána mert vétek kihagyni egy ilyen remek sorozatot. Visszatérve a Csillag születikre: szerintem oda bekerülni csupán taktika kérdése. Észjáték az egész. Táncos, bűvész, tornász, előadóművész biztosan nem fog nyerni sosem. Az éneklésre kell ráfeküdni de nagyon. És inkább hazánk nyelvén daloljunk, azt szeretik a népek (ha pedig Puzsér is zsűritag akkor öltözzünk be Batmannek). Ez a siker receptje. Ha ehhez még pluszban megszellőztetünk néhány magánéletbeli részletet a lapokban, akkor még a nézők szimpátiáját is maximálisan elnyerhetjük. Eladhatjuk magunkat. Ez is marketing. Hasonló a PR-hoz. Csak épp nagyobb a honorárium.

20120602-meszaros-janos-elek.jpg

Elek wins. Fatality!

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr674564165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coci45 2012.06.26. 08:20:27

Puzsér nagyon paraszt volt Elekkel.Lehet hogy a fekete ruhája miatt azt hitte hogy Batman?Puzsér a Viva Comet-en is zsűri volt.Meg is hallgattam a véleményét,csak egyszer beszélni tanulna meg.
süti beállítások módosítása