Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Színek

2013. október 13. - -Britpopper-

Az Ősz a legkedvencebb évszakom. Imádom hogy ilyen szép színes és hangulatos. Ráadásul mostanában még hűvös sincs. Kellemes késő nyári meleg köszönt ránk nap nap után és én ennek végtelenül örülök. Kifejezetten kiránduló-időszak ez a mostani. Szoktunk is jönni-menni mostanság ide-oda. Néha teljesen céltalanul bolyongunk a városban, avagy a város szélén. Erdőket járunk be, új helyeket fedezünk fel. Nagyon szeretem ilyenkor a természetet járni. Minap a Margit-szigetre látogattunk ki (egyik kedvenc placcom a belvárosban) és ott töltöttünk néhány kellemes órácskát. Én jó szokásomhoz híven hosszú percekig bámultam a sárga és vörös színben pompázó hatalmas fákat. Igen, van egy ilyen tulajdonságom hogy képes vagyok elámulni a természet szépségein olykor-olykor. Egyébként is álmodozó típus vagyok. Élvezem az életet. Az októberem még amúgy is laza. A november már jóval húzósabb lesz. Munka munka hátán és mindez megállás nélkül a Tavasz végéig. De így van jól, így működik a gépezet olajozottan. Muszáj vagyok most nem keveset félretenni mert jövőre Angliába szeretnénk menni. Ahhoz pedig pénz kell. Méghozzá elég sok. Egy álmom valósulna meg ha összejönne. De ez egy hosszútávú terv. Akad néhány rövidtávú is. Például szeretném egy kicsit rendbe tenni a szobámat mert eléggé egyhangú és nem is fér el benne sok minden. Poszterekkel, képekkel és egy új szekrénysorral akarom "megdizájnolni" még idén. Zenéket is kéne már vennem mert ideje bővítenem a gyűjteményem. Mozizni is gyakrabban kéne eljárnom a haverokkal, nem mindig csak piálni. És az sem lenne épp utolsó dolog ha írnék még néhány novellát mert többen is említették már hogy szívesen olvasnának végre valamit tőlem novella formájában is, hiszen régebben eléggé rá voltam állva erre a tematikára (is). Majd meglátom mit tehetek, kedvem éppen lenne hozzá csak hát nem tudom hogy alkalmam és egyáltalán alkalmas felületem (értsd: laptop) mikor lesz. De rajta vagyok. Addig vázlat-füzetbe jegyzetelek ahogyan 2010 óta mindig is tettem. Már amikor épp itthon vagyok egyáltalán. Jobb szeretem kihasználni ezt a jóidőt és kimozdulni, amikor csak lehet. Persze semmiképp sem egyedül.

Autumn Oil Paintings 2.jpg

Hosszú idő óta végre úgy érzem hogy elégedett vagyok önmagammal. Régebben szörnyen kritikus voltam saját magammal szemben. Alapból maximalista vagyok de ez addig fajult nálam egy időben hogy szinte már utáltam saját magam ha valamiről úgy éreztem hogy "ezt csinálhattam volna sokkal jobban is". Sokszor ostoroztam magam. Aztán eltelt az idei Nyár és minden megváltozott. Minden a helyére került, úgy is mondhatnám. Nem akarom már megváltani a világot, mint szándékoztam azt 2-3 évvel ezelőtt. Az elérhetetlen álmokat felváltották az elérhető álmok. A kilátástalan vallás-keresést a buddhizmus és annak tanításai és életmódja. A blogos fenyegető- és szerelmes-leveleket a hosszabb és komolyabb levélváltások. A régi "szarok a világra" mentalitást a mindennapos munka és a társadalomba való beilleszkedés, míg a netes románcokat az érett kapcsolatok (azaz pontosabban Egy...de mint az Egy Gyűrű, úgy ez is mindenek felett áll). Tudjátok, lehet hogy öregszem. Eme változások miatt fogom majd frissíteni a profilomat is olyanná hogy például lesznek fenn valós képek rólam, fotók az életemből és az életemről, meg minden egyéb ehhez kapcsolódó dolog hiszen nincsen már kiktől és miktől tartanom. Azok az idők már elmúltak. Most már csak a blogok vannak, a tervbe vett YouTube-csatorna, nameg az "életfilóim" amiket nem vagyok rest megosztani veletek. És ennyi. Örülök ha van aki hozzám hasonlóan gondolkodik, osztja a nézeteimet és egyetért velem. Ez egy bloggernek a legnagyobb ajándék. Persze aztán ki tudja...lehet egy nap majd hatalmas rocksztár leszek magam is, végülis nem kell itthon ahhoz spéci iskolát elvégezni hogy zenélhessen az ember (lásd: X-faktor és a hasonszőrű tehetségkutatók fellépőit...). De most még bőven elégedett vagyok mindazzal ami megadatott nekem. Többre nem is vágyhatnék. Van melóm, lakásom, barátnőm, jó egészségem, meglehetősen kiforrott zenei ízlésem és stílusom és végtelen fantáziám amelynek segítségével érvényesülhetek az írás területén is. Azt hiszem ezeken felül minden más már a luxus-kategóriába esne. Ősz van. A legkedvencebb évszakom. Színes és illatos minden. A gyönyörű lombkoronákkal díszelgő fák látványán mélázva szokott ilyenkor végigfutni az agyamon hogy mégiscsak egy szép világban élünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr465566958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása