Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Az év végi összeállításokról

2013. december 21. - -Britpopper-

Szeretném rögtön azzal kezdeni hogy az idei év jóval termékenyebb volt mint a tavalyi. Mind videojáték, mind film, mind zenei album szempontjából. Vegyük szépen sorra! Videojátékok terén idén megtörtént a nagy generációváltás. Az XboxOne és a PlayStation 4 elementáris erővel söpörtek végig a játékos társadalmon. Ők a next gen konzolok amelyek most jó 5 évre előre meghatározzák – és persze alakítják/formálják – majd a trendet. Én ebből a nagy generációváltási lázból teljesen kimaradtam. Persze előbb-utóbb biztosan váltok majd PS4-re de az sem idén lesz. Sőt, könnyen lehet hogy majd inkább csak jövőre ezen idő tájt. Meglátjuk még. Mindenesetre videojátékos fronton szörnyen jó alkotások érkeztek idén. És nem csak az AAA-kategóriás ligából hanem az indie játékok mezőnyéből is. Filmek szempontjából is bőven el volt látva a nép ebben az évben is. Nálunk már kialakult egy összeszokott kis társaság akikkel mindig járjuk a mozikat. Idén is rengeteg filmre mentünk el így közösen. Jó szokásunkat természetesen jövőre is megtartjuk majd. A filmes összeállításom – mint majd meglátjátok – egyébként kiegészítettem egy kicsit. Beletettem az idei év szerintem legjobb horrorját mint különálló kategóriáján belüli győztest hiszen mégiscsak előszeretettel foglalkozik eme blog a horror filmek műfajával, én pedig gyerekkorom óta nagy horror-rajongó vagyok és ezt nem is szeretném levetkőzni. A legnagyobb változást amúgy a tavalyihoz képest idén az év albuma összeállítás hozta el. Tavaly ugyebár nehezen választottam győztest mert – valljuk be – nem volt túl sok alapanyag amikből válogathattam volna kedvemre. Idén fordult a kocka. Jóval több remek album érkezett. A számomra legfontosabbakról írtam is. Az abszolút győztest kiválasztani ebben a kategóriában sem volt nehéz. Majd meglátjátok nemsokára. Az itt megírt menet szerint fogok haladni. Tehát elsőként jön az idei év szerintem legjobb videojátéka, aztán filmje, aztán pedig zenei albuma. A könyves érát kihagytam de mivel idén jött ki nálunk a Z Világháború (a hulladék mozifilmmel egyetemben), nyugodtan választhatjátok azt az év legjobb könyvének. Egyébként régi könyveket forgatok mostanság ezért sem akartam ebből külön kategóriát készíteni. Külön kategóriát készítettem viszont az év általam legjobbjának ítélt sorozatának. Ilyesmi tavaly nem volt. Idén lett.

Felesleges tovább húznom az időt. Holnap érkezik az első (azaz a videojátékos) év végi összeállítás, benne az az általam legjobbnak ítélt alkotással. Aztán következő héten majd a következő és aztán utána a rá következő, végül az egész egy nagy esti összeállítással zárul amelyben terítékre kerül az idei év általam legjobbnak ítélt zenei albuma. Azért ezzel a kategóriával zárom a felsorolást mert ez a blog anno mégiscsak a zene és a különféle zenék bemutatása végett jött létre. Aztán hogy azóta mi minden történt azt egyrészt olvashatjátok itt jobbra a különféle posztokban, másrészt kitérek majd rá bővebben is december 31-én az évértékelőmben. Szóval hamarosan itt az első összeállítás, utána pedig mindig egy-egy újabb következő. Bízom benne hogy elégedettek lesztek majd velük de készüljetek, ugyanis meglehetősen szubjektív lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr355701070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása