Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

"Mert hülye azért nem vagyok!" avagy nem értem én a Media Marktot

"Mert hülye azért nem vagyok!"

2014. október 04. - -Britpopper-

Ez a Media Markt híressé vált szlogenje. Hozzáfűznék annyit, hogy nem, a faszt nem! Merthogy ezek amiket leáraznak, az valami egészen  elképesztő. Tudvalevő, hogy előszeretettel dobálnak az emberek után 3-500 forintért is DVD-filmeket. Ezzel eddig nincs is semmi probléma, hisz sokan vevők ZS-kategóriás horrorfilmekre meg olyan akcióbaromságokra amikre már csak apáink emlékezhetnek, még a megboldogult VHS-korszakból.  Csakhogy én a múltkori Media Markt-os kiruccanásunk alkalmával olyasmire figyeltem fel eme leárazott filmek között, ami rögtön szemet szúrt:  mégpedig hogy elkezdtek zenei CD-ket is beszórni a turkálós részlegbe! No, egy próbát megér! - gondoltam magamban. Az első CD amit kiemeltem a  White Lies legújabb (tavalyi), "Big TV" albuma volt. Potom 2000 forintért. Aztabüdöskurvaeget! - konstatáltam a felfedezést, a mellettem túró  öregúr legnagyobb meglepetésére. További keresgélésem eredményeképp - miközben félrehajítottam pár dokumentumfilmet - előkerült a Disclosure  szintén tavalyi (és baromi sikeres) lemeze, a "Settle". Aztán pedig jött az Empire of the Sun "Ice on the Dune" albuma. Viszont ekkor már  különféle válogatás CD-k is felszínre bukkantak, mint valamiféle több napos vizihulla. És hát pont ilyen reakciót is váltottak ki belőlem, mert  fintorogva tekintettem rájuk. Ki vesz ma már válogatás CD-t? Oké, mondjuk Karácsonykor jól jön. De akkor is kétszer meg kell nézni, hogy  pontosan milyen fajtát veszünk mert mi jártunk már úgy, hogy megvettünk egy kinézetre igencsak szép és igényes karácsonyi-dalokat tartalmazó  válogatás CD-t, aztán Szenteste, a fa alatt bekapcsolva derült ki, hogy gospel-zenék vannak rajta. Volt is csodálkozás. Én még az ablakon is  kinéztem, hátha Bronxban vagyunk. De nem. Na, elkalandoztam.

Szóval a nagy keresgélés közepette elhatároztam, hogy mélyebbre kell mennem (rossz  az aki rosszra gondol!). Úgyhogy beletúrtam a DVD és CD kupac közepébe. Már a fél karom eltűnt benne, Gábor haverom meg pár méterrel odébb  kérdőn tekintett rám, hogy mégis mi a faszt csinálok?! De nem fogjátok kitalálni mit találtam. Egy eredeti The Beatles "Sgt. Pepper's Lonely Heart Club Band" CD-t remastered kiadásban, extrákkal (külön kis booklet, ki nem adott fotók, stb.) megspékelve. Akkor, ott, azt hittem  álmodom. Észrevehették ezt a mellettem állók is mert furcsán néztek rám. Olyan voltam mint aki épp megvilágosodott. Aztán persze előbújt  belőlem a zsidó. Azonnal fogtam a CD-t és jó látványosan szorítva elindultam vele a kassza felé. Aztán azzal a lendülettel fordultam is vissza  mert Gábor lemaradt. Hozzáteszem: potom 2000 forint volt ez a CD is ami még a hülyének is bőven megéri. Miközben jöttünk kifelé, megint  átfutott az agyamon a Media Markt szlogenje: "Mert hülye azért nem vagyok!" Viszont holtbiztos, hogy aki náluk leárazza, akcióssá teszi ezeket  a CD-ket, az egyszerűen nem százas. Ha megnézitek a zenei CD-ket akármelyik Media Markt kínálatában, akkor szörnyülködhettek, hogy egészen régi  lemezeket is 4-5000 forintos egységáron kínálnak. Persze mind tudjuk, hogy ténylegesen is ennyibe kerül egy eredeti CD, bármelyik "hivatalos"  lemezboltban. A Media Markt mégis kibaszott jó kínálatot képes néha nyújtani. Franz Ferdinand "You Could Have It So Much Better", Keane  "Perfect Symmetry" és Kaiser Chiefs "Off With Their Heads" 800 forintért tavaly. Idén pedig ezek amiket fentebb felsoroltam. A magamfajta  zenekedvelő nagyon tud örülni az ilyen leárazásoknak. Nem hiszem, hogy ezek tudatosak lennének. Szerintem egész egyszerűen csak nem értenek  ahhoz, hogy miket áraznak le. De sebaj, mi ezzel csak nyerhetünk.

U.i.: Rég volt már videojáték-kritika. Hát, nemsoká lesz. Mégpedig egy új indie horror/kaland amelynek címe: The Vanishing of Ethan Carter. Még  javában játszom vele de ha végigtoltam, jön majd a teszt/kritika. Filmekkel kapcsolatban pedig az a helyzet, hogy szerintem mozifilm-ajánlókat  nem fogok írni többet. Minek? Erre specializálódott blogok úgyis megteszik helyettem. Viszont ettől a filmajánlók még megmaradnak. Régebbi  filmekről - meg olyanokról amiket a kutya sem ismer - ezek után is fogok írni. És a YouTube-csatornámra is tervezek egy-két új tematikájú  videót. A többi legyen meglepetés.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr286755779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása