Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

A Média pont, a lemezbolt

2015. január 17. - -Britpopper-

Nem tudom ki emlékszik még rá, de kibaszott régen (bő 2 éve) elkezdtem egy cikksorozatot amely a budapesti lemezboltokat vette sorra. Két boltról írtam, az egyik a Wave, a másik pedig a Musicland volt. És bár jóval több boltban jártam már akkor, és azóta is, valamiért nem folytattam ezt a cikksorozatot. Utólag is elnézést érte. Hiányosságom igyekszem idén bepótolni. Elsőként (a sorozat szempontjából harmadikként) következzen egyik nagy kedvencem, a Média pont, a lemezbolt.

10857773_412597158890916_2013481958150035411_n.jpgPenji a Médiapont hipercuki kabalája

A Jászai Mari tértől nem messze, a Hollán Ernő utcában található kis boltocska nincs éppenséggel nagyon eldugva, viszont könnyű tovább sétálni előtte puszta véletlenségből. Ezt elkerülendő, kitettek a bolt elé néhány dobozkányi olcsó (itt 500 ft/db) lemezt melyeken azonnal megakad a zenekedvelő járókelő szeme és már tér is befelé a boltba. Ami kifejezetten picit, viszont a választék hatalmas. Több ezer kiadvány csücsül a polcokon, nagyon sokféle stílusban. Bár a fő irányvonal a klasszikus és progresszív rock, gyakran találhatunk itt igazi csemegéket is. Én például itt futottam bele a Late of the Pier -féle Fantasy Black Channel albumába amelyről feltételezni sem mertem volna hogy nemhogy Budapesten, de hogy egyáltalán az országban valaha is hozzájutok. Mivel főként használt lemezekkel van tele a bolt, az árak is kifejezetten pénztárcabarát fekvésűek. 1000 és 2000 forintokért is bukkanhatunk igazi kincsekre. Külön öröm hogy a legnagyobb zenészek és zenekarok külön polcon kapnak helyet, szépen felmatricázva, ergo aki mondjuk AC/DC, Pink Floyd vagy például Depeche Mode lemezeket keres, az nem kell hogy kutakodjon az egyébként ABC-sorrendbe szedett hatalmas gyűjteményben. Én speciel folyton találok valami nekem valót, múltkor a Favourite Worst Nihtmare-t hoztam el az Arctic Monkeystól, korábban Heaven Street Seven és Nine Inch Nails kiadványokat is begyűjtöttem. Feltétlenül meg kell említenem hogy utóbbiaktól épp a Hesitation Marks albumot sikerült elhoznom, potom 2000 forintért tavaly, ami több volt mint remek vétel hiszen 2013-as albumról van szó (direkt rá is kérdeztem az eladótól hogy biztosan ennyi-e az annyi).

Emellett pedig néhány DVD is található a boltban, főként filmek. És persze a vinyl választék is bőséges. Azt még mindenképp megemlítem hogy a CD-k között is szépen külön vannak válogatva a magyar lemezek, ott is lehet tehát mazsolázni. Ó, és még két dolog! Az egyik hogy a Recorder magazin rendre megtalálható a boltban, mindig a legfrissebb lapszám és mivel ez ingyenes, ha elviszünk egyet akkor hazafelé a BKV-n olvasgathatjuk legalább, míg haza nem érünk legújabb kincseink birtokában. Mert abban biztosak lehettek hogy ha ellátogattok a Médiapontba, akkor biztosan találtok magatoknak valamit amit megvesztek majd. A másik dolog pedig amit említeni szeretnék, az az hogy a bolt Facebook-oldala minden nap frissül, kiírják az új szerzeményeket, akciókat, és így tovább. Abszolút ajánlom tehát ezt a helyet, akik vesznek még manapság lemezeket, azok feltétlenül látogassanak el ide.

Cím:

XIII. ker. Hollán Ernő utca 18.

Nyitvatartás:

Hétfő-Szombat: 13:00-20:00

Telefonszám:

06-20-317-12-80

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr267075917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása