Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Lana Del Rey: High By The Beach

2015. augusztus 13. - -Britpopper-

Azért nem volt annyira rossz az Ultraviolence, ez be kell látni. Persze hiányzott belőle a Born To Die varázsa de egyáltalán nem volt egy gyenge album. Sokkal de sokkal melankolikusabb lett, a dalok néha egymásba folytak, az egyik legjobbat (Florida Kilos) meg szépen le is hagyták róla (csak a Deluxe kiadáson kapott helyet) de mindezek ellenére sem tudnám azt mondani rá hogy csalódtam volna benne. Csak hát mást vártam én is. És az az igazság, elég sokan mások is. Gondolom érezte ezt Lana is mert már tavaly bejelentette hogy idén, egy évvel az Ultraviolence után érkezik is az új albuma, Honeymoon (Nászút) címmel. Ezúttal nem a The Black Keys -es Dan Auerbach segített Lanának a lemez készítésében hanem Mark Ronson, akit én egyébként én az egyik legkreatívabb zenei producernek tartok. A legújabb kislemezként kiadott High By The Beach igazán lágy, igazi tengerparton sziesztázós hangulatú dal lett. Nekem nagyon tetszik. Bízom benne hogy a teljes LP hasonlóan színvonalas lesz. Már nem is kell sokat aludnunk, mert a Honeymoon szeptemberben jelenik meg. Várom szeretettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr207700314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása