Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

FerroGamer - A nagy RTCW végigjátszás

2017. május 28. - -Britpopper-

return-to-castle-wolfenstein-wolfenstein-25491968-1280-960.jpg

Return to Castle Wolfenstein 2001. novemberében jelent meg. Már meg nem mondom, hogy miként került hozzám a játék de emlékszem, hogy öcsém teljesen odavolt érte. Aztán én is végigtoltam néhány küldetést és szinte azonnal megvett kilóra. Az okkultizmus témája miatt imádtam annyira. Okkultizmus, természetfeletti, nácik és II. világháború: minden adott egy tökéletes, Indiana Jones -szerű kalandhoz. Aztán rá egy évre jött a MOHAA de számomra - amellett hogy azért is rajongtam - valahogy a RTCW emlékezetesebb maradt. Főleg a kriptás pálya. Attól a frász kivert. Főleg hogy ugyanabban az évben jött ki a Clive Barker's Undying is, melyet a mai napig a kedvenc videojátékaim között tartok számon. Nagyon megörültem mikor rátaláltam FerroGamer végigjátszására, melyet a MOHAA után újfent teljes egészében vett fel. Hideg élelem tehát erősen ajánlott eme kiváló videó mellé is:

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr9412539105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása