Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Radio Ga Ga

2014. október 21. - -Britpopper-

Egy időben nagyon szerettem rádiót hallgatni. Tulajdonképpen a rádió mellett nőttem fel (nagypapám a hazai rádiózás úttörői közt volt, sokáig vezetett saját műsort is). Folyton apám réges-régi kazettáit hallgattam (Kraftwerk, Pink Floyd, stb.) aztán ráálltam a különféle rádióállomások hallgatására is. Akkoriban mondjuk nem volt oly nagy választék mint manapság de mindig lehetett mit hallgatni. Aztán megújult az MR2 Petőfi Rádió. Na, onnantól fogva engem ökrös szekérrel sem lehetett volna elvontatni a rádió mellől. Imádtam az MR2-t és imádom mind a mai napig. Az egyetlen értékelhető rádióállomás, amely olyan zenéket játszik amik tényleg minőségiek és nincsenek telezsúfolva idióta reklámokkal. Később egy picit belekóstoltam a külföldi (főleg angol) rádiókba is, közülük a BBC Radio 1 volt a kedvencem. Aztán már nem foglalkoztam annyit vele, a háttérbe szorult jócskán.

tumblr_lp3eigBjGC1r048v9o1_500.jpg
Az írás mellett sosem hallgatok zenét mert csak zavar. Ha beszélgetek valakivel a neten akkor csak nagyon ritkán, mert nem tudok tőle rendesen koncentrálni arra, hogy mit ír a másik. Ergo a rádióhallgatás szépen lassan kiveszett az életemből. Nade! Ugyebár benn munkahelyen naphosszat szól és így van időm véleményt formálni a mai, oly divatos adókról. És a véleményem nem túl pozitív.


Benn általában a Class FM szól mert reggelente azon hallgatjuk a Morning Show-t amiben a Sebestyén Balázs is van, tudjátok. Alapjáraton nem is lenne baj ezzel a műsorral mert Balázst én bírom, szerintem egy okos, vicces fazon aki jól érti a dolgát. Van humora is ami remekül működik ebben a műsorban (kár, hogy két másik kollégája híján van ilyesminek). Viszont én rendre azt érzem, hogy Balázs műsort – sőt, rádióállomást – tévesztett. A Morning Show-ban mindig feldobna témákat, naponta többet is, és ezekről aztán eldumálgatnak. Igen ám, de nagyon sokszor ezek a témák teljesen értelmetlenek, olykor légből kapottak (lásd: legutóbb a Nostradamus jóslatait fejtegető adás, amelyben nagyon szépen beszoptak egy korántsem eredeti szövegrészletet). Aztán persze ott van még a Vadon Jani meg a Rákóczi Feri akikkel nekem nincs is komolyabb problémám de ha a Balázzsal kiegészülve ezt a három embert összeengedik egymással akkor ott néha a műsor hajlamos átesni a ló túloldalára. Így történt ez az ELTE Tanító és Óvóképző Kar gólyatáborában megerőszakolt lány hírével is, melyen Balázsék nagyon szépen elpoénkodtak. Az már más tészta, hogy ennek következtében teljesen jogosan háborodott fel rajtuk az egész ország. Én nem lepődtem volna meg, ha betiltják a műsort (tulajdonképpen egész korrekt lépés lett volna), ehelyett a Class FM kiadott egy "tégy a nők elleni erőszakért!" -szerű reklámot amivel érezhetően próbálták menteni a menthetőt de mindez olyan volt már csupán mint szarnak a pofon. Persze jelen cikk most nem emiatt íródott.

Keddenként például állandóan behozzák a Kasza Tibit akinél unszimpatikusabb, egoistább, bunkóbb és butább megélhetési celebet én még az életben nem láttam. Eleve nem is tudom hova tenni ezt a csávót, mert volt ő már műsorvezető, celeb, fotós, etc. De úgy tudom eredetileg zenésznek vallja magát. És ez nem vicc, múltkor egy újság címlapján láttam, hogy ezt állítja. Zenésznek, bazdmeg! Oké, akkor ennyi erővel a Győzikét is tarthatnánk zenésznek. Ugyanis szerint az nem zenész aki tucc-tucc hangmintákra pakol rá nyálas dalszövegeket. Ezt a 40 év körüli, unatkozó háziasszonyok még beveszik de aki egy kicsit is ért a zenéhez, az csak legyint rá. Az ilyen sramli-sztárok nem zenészek, hanem eladható termékek. És ez nagy általánosságban igaz mindre. Ha megnézel egy igazi zenészt, egy igazi zenekart, akkor láthatod, hogy ők folyton meg tudnak újulni. Tudnak valami igazán egyedit is adni a jól megszokott stílusuk mellett. Sokszor a tősgyökeres rajongók emiatt húzzák a szájukat. "Miért kellett ennyire megváltozni?!" – kérdezgetik háborogva. Holott mindez csak ékes bizonyítéka annak, hogy az adott előadó/zenekar képes a változásra és annyi kreatív energia tombol benne, hogy nem fél mindezt a nagyérdemű elé tárni. Lady Gaga (és emitt reflektálok a cikk címére is egyben) például közkedvelt céltáblája a kritikusoknak de miután a zenéjébe beemelt heavy/hard rock elemeket, senki sem vitathatta el többé, hogy ő alapvetően egy kifejezetten okos zenész és előadóművész. Ki tudja szolgálni a rajongóit, ugyanakkor mer új stílusok felé nyitni. És ez az én szememben mindenképpen pozitívum.

Visszatérve a Class FM-hez: az egész rádió szerintem Sebestyén Balázsra építkezik. Ha ő nem lenne ott, a kutya nem hallgatná őket. A zenei felhozatal ugyanis siralmas. Hiába van "kívánságműsor" minden délután, rendre ugyanazokat a számokat játsszák le. De komolyan, basszus, imádom a Heaven Street Seven-től a Krézi srác című dalt de minden nap lemegy ott. Ahogyan még nagyon sok régi "sláger" is amiket már a 2000-es évek elején is ciki volt hallgatni, nemhogy most. Egyszerűen egy vicc az a "kívánságműsor", komolyan mondom, hogy már az is változatosabb lenne ha minden egyes nap egy online összeállítást kellene hallgatni listából. Dunsztom sincs ki az akinek mindez tetszik. Ja, meg ott van még az is, hogy naponta kb. háromszor lejátszanak bizonyos "új" dalokat. Mondjuk ez is katasztrofális mert ami nekik új, az már minimum 3-4 hónapos. Csak hát kurvára le vannak maradva, ugye. Ebből a szempontból is messze jobb az MR2 mert lehet, hogy ott is lemegy naponta kétszer (és sosem többször) egy-egy klassz dal de ott legalább annyira változatos és sokszínű a felhozatal, hogy mindez egyáltalán nem zavaró. De hogy ne csak a Class FM-et mocskoljam, ott van példának okáért a Music FM is ahol meg ha naponta ugyanaz a 10 dal ismétlődne valami véget nem érő mix formájában, az se tűnne fel senkinek. És ott még ízes hunglish kiejtéssel direkt be is mondják a számok előtt, hogy ki az előadó. A falat kaparom mikor még azt is hozzáteszik, hogy "fícsöring" meg "rimiksz", mintha ez bárkit is érdekelne... Na, egy szó mint száz: ha rádiót akartok hallgatni akkor szerintem maradjatok az MR2 Petőfinél. Én a Rádió Café mellett mindig is ezt preferáltam a leginkább, szerencsére a minősége azóta sem romlott. A többi rádióadóval meg én speciel úgy vagyok, hogy oké hogy vannak, de minek? Bár egy olyan országban ahol a milliókat elsikkasztó Győzike saját műsort kaphatott, újabban pedig egy nőkkel keménykedő, fasz-helikopterező VV-nyertest szerepeltető műsor aratja le a babérokat, én már nem is csodálkozom semmin.



U.i.: Köszi, hogy elolvastátok, mivel megfáztam és a mai napon szabin vagyok itthon, megyek is vissza az Alien: Isolation-höz. Mellesleg elkezdtem végre én is a The Walking Dead-et, meglátom majd mennyire fog tetszeni.

U.i.2: Biztosan észrevettétek, hogy megújult a blog külseje. Régóta terveztem már ezt a kis változást, a minap jutott rá időm, hogy abszolváljam is nektek. Bízom benne, hogy elnyeri majd tetszéseteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr486813351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2014.11.01. 23:54:14

Csáó!

Egész jó az oldalad, úgy vettem észre, hogy inkább kulturális jellegű. Remélem marad is ez az irányvonal. Nem olvastam el az összes bejegyzést, de többek között a "beköszöntő"-t igen. Mit csináltál Te a puruttyán ? :D

Az MR2, Class FM, Music FM, Kasza Tibi és Rákóczy-Vadon kérdésében teljes mértékben egyetértünk. De a Sebestyénre hogy tudod azt írni, hogy okos és humoros? Azért mert állandóan okoskodik, és akad 1-2 jó beszólása attól még nem igaz egyik sem. Ócsárolhatnám hosszú sorokon keresztül, de feltételezem ismered a hírhedt "Sebestyén Balázs-A tahó" videókat. Ha nem, akkor feltétlen keress rájuk. Ezek mindent elmondanak erről a celebbűnözőről.

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2014.11.04. 17:49:28

Szia! Köszi szépen! :) Igen, inkább azt a tematikát próbálom erőltetni. Puruttyán szerkesztő voltam, de nem csak a főblogon hanem néhány mellékblogján is (Agyiszint.hu -n kezdtem). Örülök, de fogják még úgyis kapni ezek a műsorok / celebek tőlem a savat rendesen. :D Igazság szerint a Sebestyén Balázs az én megítélésem szerint messze nem illik az ilyen műsorokba. Szerintem még mindig messze jobb mint egy Berki Krisztián vagy Aurélió (?) mert ő legalább tudja hogy miről beszél. Nem védeni akarom de az a szomorú igazság hogy ezek között a megélhetési celebek között vannak nála sokkal de sokkal rosszabbak is.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2014.11.05. 14:45:48

Ez így jó. Van itt minden, egyedül talán képregényekről nem írtál eddig (bocs, ha tévednék :). Savazd is őket rendesen. Én is régóta gondolkodok egy hasonló blogon, ahol a celebek keményen oltva vannak. Persze, hogy vannak nála rosszabbak. Auréliónál nyilván jobb, de Berkivel kb egy szinten van. Ne felejtsük el, hogy Sebestyén a rádiózáson kívül az RTL-n bohóckodik már évek óta, és a legigénytelenebb műsorokat vállalja el nagy szeretettel. Egyébként a megerőszakolt lányon való humorizálás is Sebestyén valódi arcát és éretlenségét jelzi. Semmit nem változott "A tahó"-s videók óta, csak már nagyobb hírneve van, ezért alkalmanként jobban odafigyel a viselkedésére. A botrányos rádióadásból meg az is kiderült, hogy talán még sem tudja annyira, hogy mit beszél :D

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2014.11.05. 18:12:36

Köszi! :) Aham, képregényekről eddig még nem igazán írtam de talán egyszer majd ezt a kategóriát is behozom. Az a baj, nem sok képregényem maradt. Gyerekkoromból pár Batman, Superman, Pókember és AvP képregény még megvan de semmi "klasszikus". Na, hát ha esetleg Te is indítasz egy blogot akkor majd szólj! :)

Jaja, ez így igaz. Szerencsére több éve nem nézek már TV -t, így nem tudom milyen műsorok a trendik ma meg hogy ki miben szerepel. De mondjuk már régebben is úgy volt hogy ha valamiről írni akartam akkor abból megnéztem néhány részt és meg is született a fejemben a cikk. Nem kell ezekből az audiovizuális hulladékokból sok részt megnézni ahhoz hogy az ember lássa miről szólnak. Kasza Tibinél viszont engem kevés celeb irritál jobban. Nem tudom Te hogy állsz hozzá, én a mai napig nem tudom hová tenni azt az alakot. Pedig még saját showműsort is kapott, tehát biztos felkapott a maga módján.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2014.11.11. 05:18:59

@-Britpopper-: Ezek mind jók, egyedül az AvP nem vonz. Gépen nem szeretsz olvasni? Csak mert sok online képregény van, és letölteni is lehet őket.
Ha indítok akkor szólok, lehet még segítséget is fogok kérni :)
Ez így van. Vannak olyan műsorok, vagy filmek amelyeknek a minőségét látatlanban is meglehet ítélni. Viszont, hogy ha egy komolyabb írást szeretnél produkálni, akkor muszáj megnézni 1-2 részt egy műsorból/sorozatból, vagy az is elég, ha "nyomon követed", tehát bele-bele nézel. Sok idióta ezt nem érti, ha mocskolsz mondjuk egy valóságshow-t, de van fogalmad a szereplőkről és az eseményről, akkor megvádolnak, hogy Te is nézed, tehát te is rajongó vagy :D Teljesen logikus..

Én régen bírtam Kaszát. Főleg akkor amikor Hajdú Pétert osztotta. Kasza ma már egy senki, kb Győzikével van egy szinten. Ha megfigyeled, mindketten hasonló "karriert" futottak be. Győzike tagja volt egy igényesebb formációnak, amit többször tönkretett a tehetségtelenségével. Később egy ország pojácája lett, szinte az egész ország megutálta- gondolom a korábbi két, egyébként normális kolléganője is. Kasza szintén egy igényes -valamennyire egyedi hangzásvilágú- együttesnek volt a tagja. A különbség csak annyi, hogy Kaszának van énekhangja, és ért a zenéhez. Nekem néhány későbbi szólódala is tetszett (még ha 1-2 kissé nyálas is volt :). Aztán a zenéi egyre nevetségesebbek lettek, mert túlságosan másolni kezdte Edward Maya-t és más román disco előadók slágereit.
Médiaszereplései ma már vállalhatatlanok. A TV2 embere lett. Poénos beszólásai miatt kapott saját showműsort. Én az utóbbi miatt utáltam meg. Hihetetlenül erőltetett és kínos. Nem tudom, hogy ez az ember miért ment le ennyire kutyába a pénz miatt. Amit ott előad, az egy cirkuszban is rémesen gyenge lenne. Gondolom a Crystal egykori tagjai sem rajonganak érte, mivel égeti őket, pont úgy, mint ahogy Győzike a Romanticos lányokat :D
Kaszának van egyébként egy új vetélkedője is, amit Liptai Claudiával vezet. Még egy részt sem láttam, de gondolom hasonlóan színvonalas, mint a vezetéknevével fémjelzett showműsora.

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2014.11.12. 17:34:10

@Informer2:

Á, gépen nem igazán. Régebben néhány gamer magazint már ott olvastam (meg mobilon) mert komoly pénzeket elkértek értük, de mostanság már azokat sem olvasom gépen.

Jól van, szívesen segítek, csak szólj! :)

Ezek akiket felsoroltál mind eladták már magukat. A pénz miatt ide-oda vándorolnak csatornáról csatornára. Vagy ott van például Majka. Ő is ugye a Való Világ valamelyik évadával tett szert ismertségre, utána elkezdett rappelni mert a Dopeman maga mellé vette, viszont később feltűnt a Viva TV-n, a Viasat 3-mon és a TV2-nél is. Persze közben vissza-vissza tért az RTL Klubhoz is hisz mégiscsak nekik köszönheti a népszerűségét. Győzike az már önmagában is egy vicc. Igazából a Romantic a maga kategóriáján belül nem lett volna rossz ha Győzi nem erőlteti az éneklést. :D Csak ugye már ott is kitűnt hogy neki szerepelnie kell, mindegy milyen áron. Ezért nem képes elszakadni a kameráktól. Hányszor nyilatkozta le hogy visszavonul? Hogy majd - apja nyomán - beszáll a koporsó-bizniszbe. Meg hogy "tönkretette a média és a sok szereplés". Erre még mindig képernyőn van.

Hallottam arról az új vetélkedőjéről a Tibinek de szerencsére még egyetlen részt sem láttam belőle és nem is szándékozom. :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2014.11.13. 04:16:58

@-Britpopper-: Ok, én általában gépen olvasok, de azért jobb lenne egy tableten :D Persze szeretek hagyományosan is olvasni.
Igaz, csak ha elvileg versengés van kettő vagy több csatorna között, akkor ilyet nem lehetne megcsinálni. Jó ideje kételkedek ebben a fene nagy konkurenciában, mert a celebvándorláson kívül gyakran nyalja egymás seggét a két országos csatorna. Illetve pontosabban egyoldalú a dolog, mivel a TV2 majmolja már az RTL-t évek óta.
Majka a VV1-ben tűnt fel, és azóta sajnos nem tűnt el. Szerintem az RTL-nél nagy nézettséget generálhatott, meg hát a vezetőség is látja az érdemtelen népszerűségét, és ezért fogadják vissza mindig.
Koporsó-biznisz :D Ez a tönkretette a média nagyon nevetséges. Pont, hogy belőlük él már 10 éve. Azt meg magának köszönheti, hogy az emberek utálják. Emlékszek Győzike kb minden évben bejelentette, hogy visszavonul (Tvrtko is ezt csinálja:). A celebeknél ez egyrészt "pánikkeltés", hogy többet írjanak róluk-foglalkozzanak velük. Másrészt egy színvonaltalan médiahack lehet náluk :D
Én egyszer majd belenézek. Simán alul tudja múlni a saját műsorát, mivel itt kedvenc kolléganőjével bohóckodhat.

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2014.11.16. 09:29:01

@Informer2:

Az a gond hogy Győzike már szabályosan függ a nézőktől. Nyilván leakaszt nem kevés pénzt a tévés szerepléseiért de szerintem már a saját személyisége is annyira deformálttá vált hogy nem képes meglenni a "rajongói" szeretete nélkül. Főleg a nyuggerek és a...khm...etnikumbeli fajtársai vannak érte oda nagyon, neki pedig előbbrevaló mindez mint a saját családja. Épeszű ember nem vállalta volna el hogy a nap 24 órájában kamerák vegyék amerre csak jár. Nem szolgáltatta volna ki a családját a médiának. Ha a feleségének lenne egy kis esze akkor már az 1. adás után otthagyja Győzit és viszi a gyerekeket is. Aztán persze - néhány év elteltével - maga Győzi is ráébredt arra hogy amit csinál az káros. Akkoriban kezdte el folyton bejelentgetni hogy visszavonul, most már tényleg visszavonul, nade mostmár aztán tényleg visszavonul, és így tovább. Mégsem tette meg huzamosabb időre sosem. Nekem van egy olyan elméletem hogy Győzit a média fogja a sírba tenni mert nem szállt ki akkor amikor kiszállhatott volna.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2014.11.17. 17:18:23

@-Britpopper-: Ez így van! Győzike amúgy mindenkinek a képébe röhög, és lejáratja a normálisabb cigányembereket is. Épeszű ember valóban nem vállalja, ép ezért utálok mindenkit aki az Édes életben bohóckodott. Győzi a médiából és a nézőkből él, felesége pedig belőle. Ő tette Őt ismertté, és hát nagyon élvezi Ő is a szereplést, és a kulturálatlanság terjesztését. Amikor irritáló celebekről van szó, akkor Győzit már nem is említem egyedül, hanem az egész Gáspár-családot mondom: Győzi, Bea, Zsolt, meg neki az idióta haverja (ugye ők mindannyian celebek, mind át lettek hívva az RTL-től). Nem tudom mi lesz most vele a TV2-nél, mivel szerencsére véget ért az Édes élet.

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2014.11.19. 18:29:34

@Informer2:

Sanszos hogy feltűnik majd hamarosan valami elvetemült celebes műsorban. Ha már Dél-Afrikába nem vitték, talán a TV2-nél kiutaztatják valahová (ha mázlink van vissza se jön :D ). Aztán majd megint mehet a "Jajj ez nagyon kígyó, more!" és hasonlók. A Gáspár-családdal az a baj hogy együtt nincs meg nekik egy 10 éves gyerek értelmi szintje. Pedig talán pont Bea asszony lehetett anno az aki végiggondolta hogy mivel járhat nekik ez a hirtelen jött hatalmas népszerűség (persze a több millió forinton kívül). De úgy látszik cseppet sem érdekelte hogy "kiszolgáltatja" a családját a médiának. Győzit már meg sem említem mert az ugyanolyan életképtelen mint a Pákó, egyedül a cipőfűzőjét sem tudja bekötni. Kvázi dróton lehet rángatni mint valami bábut. Édes élet? Ha jól tudom a Berki is abban tette az agyát. Nem elég hogy olyan az az ember mint egy hegyi troll de még pimaszul egoista is. Múltkor volt egy cikk róla hogy "eddig minden nőt megkapott" meg hogy "100 felett már nem számolta őket". Oda akartam kommentelni hogy ezek szerint Magyarország összes prostija kapcsolatba került vele de letiltották a kommentelést... :/ Az Édes élet véget ért, de jön majd más. Nyugi, a Győzi nem fog eltűnni a süllyesztőben. Hiszen normális munkát ő nem tudna végezni. Erről eszembe is jutott egy vicc: "Bemegy a cigány a munkaügyi központba és mondja az előadónak: - Szeretnék dolgozni! - Jó, lenne itt egy munka, napi két óra, semmit sem kell csinálni, a fizetés havi két és félmillió. - Ne vicceljen velem! - Maga kezdte!" :D Az öccse (?) Zsolti meg még nála is szánalmasabb. Néhány megnyilvánulásánál tényleg nem tudtam eldönteni hogy vajon csak megjátssza-e vagy tényleg annyira segghülye mint amilyennek mutatja magát.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2014.11.29. 00:46:14

@-Britpopper-: Szerencsére vége az Édes életnek. Sokáig tartott, de megbukott végül. Tv2 szinte csak celebekkel tud nézettséget csinálni. A hasonlóan igénytelen Élet showja-ban kezdetben amatőrök, majd miután elkezdett esni a nézettség, celebek szerepeltek. De szerencsére az még eddig sem tartott :D Gáspár-család és Győzike öccsének értelmi szintjével egyetértek. Melyik oldalon tiltották le a véleményeket? Csak nem a Hír24-en ? :D Berki egyértelműen kizárólag hivatásos prostikkal és pénzéhes kurvákkal került kapcsolatba. Belőlük nem szenved hiányt az ország.. Én egy önfényező videót láttam a Berkiről, ahol beszélt a "vagyonáról" és a nőiről. Bírod Puzsért? Én Őt tartom az egyik legnagyobb arcnak a magyar médiában. Nemrég csinált Berkivel egy interjút. Kissé hosszú, de érdemes elolvasni. Színtisztán lejön a cikkből, hogy Berki mennyire egy sötét, műveletlen, egoista, hazug suttyó. Vártam, hogy a beszélgetés végére észreveszi magát, de nem. Képes volt órákon át a betanult maszlagját nyomni.

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2014.12.10. 13:17:46

@Informer2:

Origo.hu-n tiltották le kivételesen. :)

Nagyon bírom Puzsért, igen. Egyik könyvét is olvastam. Már nem tudom mi volt a címe de remek karikatúrák voltak benne és az egyik oldalon volt egy interjú-részlet a Pataki (?) exével aki elég szépen kiteregette a szennyest.

Szerintem erre az interjúra gondolsz:

www.szelsokozep.com/cikk/528-a-puzser-berki-beszelgetes-teljes-szovege

Olvastam természetesen. Én is azt vártam hogy a végére csak észreveszi magát, de nem. Olyan ez az ember mint azok a régi színészek akik annyira komolyan vették a felvett szerepeiket hogy végül azokká váltak akiket alakítottak. Pl. Lugosi Béla, aki a magánéletében is "igazi Drakula" lett. Hát ilyen ez a Berki is. Ha még hülyébb világban élnénk, én hozzá vágnék egy Oscar-díjat a kamu szerepléséért.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2014.12.23. 15:01:38

@-Britpopper-: Néhány jó cikktől eltekintve az Origo és az Index is egy szennyoldal. Na, örülök, mert elég megosztó személy, de neki legalább van stílusa, értékrendje, mondanivalója. Néha mond olyanokat amikkel egyáltalán nem értek egyet, de 95%-ban ugyanazt gondolja, amit én. Nem pont a Szélsőközép könyv volt az? Mert van egy könyv, amiben celebeket fikáz, lehet az volt az. Igen irritáló ahogy Berki fújja az erőltetett dumáját. Olyan mint Hajdú, ő még rosszabb , mert perel is. Idén kezdett bosszút állni Puzséron, és boszorkányüldözést folytat ellene.

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2015.01.05. 09:33:36

@Informer2:

Ez igaz. Néha emeletes baromságokat tudnak leírni, de azért szoktam látogatni ezeket az oldalakat mert a filmes + zenés cikkeik korrektek. YouTube-on szoktam hallgatni Puszér és barátainak beszélgetéseit. Mivel általában több mint 1 órásak, néha a háttérben hagyom hogy szóljon, közben pedig írok. De általában én is egyet szoktam érteni velük. Dede, az a könyv volt az. Tetszett benne hogy nem csak celebeket fikáz benne hanem politikusokat, sőt, még a vallást is. Merész iromány. A karikatúrák pedig mind ötletesek. Berki egy rossz vicc, a legrosszabb benne pedig az hogy névrokona Berki Krisztián olimpiai és háromszoros világbajnok magyar tornászunknak, ami miatt sokszor összetévesztik őket. Nade mit tett le a hegyi troll Berki az asztalra? Semmit. Hajdú pedig...hát, ő az élő példa arra hogy milyen az amikor a tehetségtelenség gazdagsággal párosul. De vigyázzunk mit írunk, mert lehet olvassa ezt is, aztán majd megpróbál elütni a 30 milliós Porschéjával. :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2015.01.06. 01:59:11

@-Britpopper-: Akadnak jó írások. Általában filmekről is jókat írnak, de van amikor szándákosan felpontozzák a szar filmeket. Ilyen volt például az Indexen a Megdönteni Hajnal Tímeát kritikája. Istenítették és még magas pontszámot is kapott. A kommentekben megvádolták a kritikust, hogy biztos egy bértollnok, aminek persze sértődés lett a vége :D A Szélsőközép elsősorban provokatív politikai műsor volt. Én is sajnálom az olimpikon Berki Krisztiánt :( Hát igen, ez az igazság Hajdúról. Ő ugye mindenkit beperel aki rosszat mond róla, volt olyan is, hogy ellene szóló facebook csoportokat szüntettetett meg. Ha egy blogger (mondjuk Te) írna róla egy kritikát, vagy rendszeresen savazná őt, mint Puzsér, akkor az ellen mit tudna lépni Hajdú?

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2015.01.14. 09:43:44

@Informer2:

Igen, sajnos néha beleesnek abba a csapdába hogy felpontoznak olyan filmeket amelyeket máshol a sárba tipornak. De szerintem inkább itt a cikkíró ízlése, mintsem a pénz állhat a háttérben. Megdönteni Hajnal Tímeát szerencsére nem láttam. Szeretem a magyar filmeket de nem az ilyen bárgyú romantikus "vígjátékokat". Szerencsére tavaly igen erős volt a mezőny (Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan, Zuhanórepülés, Utóélet) hogy feledtetni tudják a Sas Tamás -féle mozgóképes merényleteket. :) Jaja, valami rémlik hogy a Hajdú mi mindent fröcsögött Facebook-on. Ha én írnék róla, nem hinném hogy foglalkozna vele. Puzsért azért támadja mert a Robi nemcsak a neten, de a médiában is kifejti róla a véleményét, ez pedig különösen fájdalmas Hajdúnak. Régebben az Agyiszinten megesett hogy Kiszel Tündéről kiment egy cikk ami nem tetszett neki és perrel fenyegetett. Igazság szerint mi csak jót mosolyogtunk az egészen.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2015.01.16. 23:48:39

@-Britpopper-: Hát a magyar filmek nem éppen az igényességükről híresek, ezért is támadták a kritikust, hogy megkenték az alkotók. Nekem az a véleményem, hogy rengeteg jó magyar film készülhetne, de szándékosan a szarra dobják ki a milliókat, illetve tehetséges, egyedi látásmóddal rendelkező alkotók ritkán kapnak lehetőséget (ez mondjuk minden területen így van). A Van valami furcsát még nem láttam, de jókat hallottam róla, és témáját tekintve az egy kivételes darabnak tűnik, mint ahogy a Kontroll is az volt. A tavalyi év tényleg erős volt, a Valami furcsa mellett ott volt még a Fekete leves, meg a Fehér Isten. A Zuhanórepülés viszont 2007-es.
Ha olvasná, akkor lehet, hogy foglalkozna vele, mivel a legkisebb negatív kritikát sem tűri (lásd: az a bizonyos facebook-csoport). Más celebekről ritkán hallani, hogy perrel fenyegetőznének, tehát még van remény a szólás szabadságot illetően. Agyiszinten celebekről írtál ? :D

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2015.01.19. 17:06:54

@Informer2:

Hát igen, a magyar filmgyártás nagyon el van maradva pedig a potenciál az megvan jópár tehetséges rendezőnkben. Én például Antal Nimródot nagyon becsülöm hogy miután befutott és út nyílt előtte Hollywood-ba, nem kurvult el hanem letett egy korrekt horrort az asztalra és azóta is igen színvonalas filmeket készít. Bocs, nem a Zuhanórepülést hanem a Szabadesést akartam írni. Zuhanórepülésben csak Nagy Zsolt volt értékelhető akit én speciel az egyik legtehetségesebb magyar színésznek tartok (egyébként ha jól tudom a Szabadesésben is játszott). Jajj, a Hajdú nagyon érzékeny a kritikára, ezt már tudjuk jól. :D Agyiszinten celebekről is írtam, igen. Meg a szokásos "kardos-harczos-pénzzel pózoló" rajokról és "egyik szemem sír, a másik haj" emókról. Meg persze ami jött. TV-műsorok, zenék, aztán jöttek a saját novellák is amiknek később már külön mellék-blogot nyitottunk, az lett - a mai napig tovább élő - Titkos Ellenállás. Ennek a csoportját még megtalálhatod Facebookon.
süti beállítások módosítása