Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Azért a YouTube elmehet a...

2015. február 12. - -Britpopper-

Pofám leszakad. Pár napja kaptam egy e-mailt hogy a YouTube eltávloította az eddig legnézettebb (kb. 12 000 megtekintésnél járt) dalszöveg fordításomat, jogi problémák miatt. Na, ez mondjuk kifejezetten furcsa volt hiszen direkte kiemelem minden feltöltött videómnál hogy honnét származik a hanganyag és hogy én csupán a magyar fordítást készítettem el, a dal maga nem az enyém (bár nemsokára töltök majd fel saját szerzeményeket is). Egyébként a feltöltött videó Hozier "Take Me To Church" dalának magyar fordítása volt. VOLT. Azért a YouTube elmehet a picsába, de tényleg. Ja, és persze megkaptam a figyelmeztetést is hogy még egy ilyen és törlik a fiókomat, bla, bla, bla. Anyjukat. Most augusztusig le vagyok korlátozva ami annyit tesz hogy nem származhat bevételem a videók után (nem mintha ezzel szerettem volna zsebpénzt keresni) és mondjuk nem tölthetek fel 15 percnél hosszabb videókat (bár eddig sem tettem). Szóval tulajdonképpen ez a "korlátozás" részemről nem sok vizet zavar, csak azt sajnálom hogy a videót eltávolították hiszen 2 hónapos fentléte alatt majdnem összehozta a 15 000-es nézettséget. A kifogásolást egyébként valami amcsi jogvédő cég tette, gondolom a dal jogos tulajdonosai. Ez nekem csak még egy indok hogy jobban utáljam az amcsikat. A YouTube-ról pedig csak annyit hogy rohadt igazságtalannak tartom hogy mit meg nem mernek lépni a felhasználókkal szemben. Hisz küldhettek volna mondjuk egy figyelmeztető e-mailt is hogy távolítsam el a videót mert jogokat sért. De nem. Ők jobbnak látták törölni, merthát ők a YouTube és ki vagyok én hogy kifogásolni merjem isteni mivoltukat!? Na, mindegy. A lényeg az hogy Hozier "Take Me To Church" dalának magyar fordítását ezentúl ne keressétek a csatornán mert nincs már ott. Ettől függetlenül ugyanúgy fogok feltenni fordításokat mint eddig. A YouTube meg elmehet a... Na, nem bosszankodom. Finom és nőies véleményem inkább:

fu_print.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr187161347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása