Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Az pólónyomtatásról / 1. rész

2016. május 12. - -Britpopper-

Szereztem egy tök klassz Breaking Bad pólót, online rendelés által. Nem is volt annyira vészesen drága mint az online rendelhető minőségi cuccok legtöbbje, de persze nem fillérekbe került. Egész jó anyaga van, nem az az idehaza bejáratott trendnek számító Fruit of the Loom-os szövet. Egyébként az utóbbi pár évben itthon is nagy divatja lett a pólónyomtatásnak. Szerintem most már mindegyik nagyobb budapesti plázában találtok egy ilyen helyet, aztán potom 3-4000 forintért rányomnak nektek bármilyen mintát. Oké, a saját, hozott mintáért többet is elkérhetnek, ez nyilvánvaló. De ha jól tudom, az előre elkészített minták olcsóbbak. Nekem is van ilyen pólóm, íme:

img_20160511_160211.jpg

Még a Fruit of the Loom logo is látszik. Amúgy Trónok harca, naná. Pár éve csináltattam. És mielőtt megkapnám: olvastam az összes könyvet is, nem csak a sorozat rajongója vagyok és igen, én is várom már hogy az öreg Martin elhozza végre nekünk az új kötetet. De vissza a pólóhoz. Egész meglepődtem mikor megláttam, hogy a márkája Fruit of the Loom. Ez egy itthon eléggé elterjedt márka, de nem a kiváló minőségről híresek - viszont legalább olcsók. A viccesnek szánt szövegektől a felfuttatott zenekarok felirataiig rengeteg helyen használják. Még emlékszem mikor nagy metálos korszakomban a Headbangerből rendeltem cuccokat és a legtöbb pólójuk bizony ilyen silány, Fruit of the Loom-os volt. Azóta már egy sincs meg, és metált se nagyon hallgatok. De akkortájt még nem is volt sok más választás. Mármint nem a metálhallgatásra célzok, hanem hogy a kedvenc bandád pólóját viseld magadon. Nyilván ha jártál eleget külföldön, akkor simán behúzhattál egyet-egyet, de idehaza ez már neccesebb volt. Nekem, mint nagy alter. arcnak jó kis alternatíva lett a Headbanger. Volt klassz katalógusuk ami folyamatosan frissült, és akkor abból lehetett csemegézni.

No, persze igencsak borsos áron.

De a semminél több volt. És így legalább az ember az egész kibaszott baráti körének megmutathatta, hogy ő bizony nagy Dimmu Borgir vagy Dream Theater rajongó. Nekem basszátok meg még HIM-es pólóm is volt, fekete alapon, aranyozott (!!!) heartagrammal. El nem tudom mondani mennyire ciki lett az a póló pár évvel később. Nem a minősége miatt, hanem mert a HIM egy langyi szar. Szóval a Fruit of the Loom termékeket én kerülöm, főként ugye a gyenge minőségük miatt. Ellenben itt van ellenpéldának a már említett Breaking Bad póló:

img_20160511_160349.jpg

Jó, ez nem itthonról származik de árban nagyjából ugyanannyi volt. Sőt, talán még olcsóbb is. A minősége meg fényévekkel jobb. A Westendben nézegettem még múltkor a választékot, vajon miféle mintákat lehet kérni a pólókra. Nos, elég sok van. Főként a bejáratott címek: Trónok harca, Star Wars, sorozatok, mémek, videojátékok, etc. Azért a választék elég bőséges, de kérdés hogy megér-e 3-4000 forintot egy nem túl jó minőségű anyagra rányomtatott minta kedvencünkről. Szerintem nem. Egyszerűbb online körülnézni. Főként külföldi oldalakon. Vagy talán találunk itthon is olyan helyet amely minőségi pólót állít elő viszonylag megfizethető áron? Utána kell járni. Én is ezt fogom tenni, és a tapasztalatokat egy következő cikkben összegzem.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr858707656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása