Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Játéktörténelmi pillanatok #4

2017. október 18. - -Britpopper-

Tomb Raider: A T-rex

Az 1996-os első Tomb Raider rész már önmagában egy mérföldkőnek számít a videojátékok történelmében, hiszen az első, igazán 3D-s akció-platformerről beszélhetünk esetében, mely már egész nagy nyílt - igaz, csak belső - tereket is kezelt, főszereplőnek pedig megtett egy olyan vagány és szexi kalandor csajt, aki azóta már ikonikus magasságokba emelkedett. Ez volt a szebb sorsra érdemes Core Design mennybemenetele, akik érdekes módon rá tudtak tenni még néhány lapáttal a hirtelen jött sikerre és a Tomb Raider 2 koránt sem érződött rókabőrnek. Sokkal inkább ott forrott ki igazán a játékmenet, megjelentek a járművek és a belső tereket jóval nagyobb külsők váltották. Megírtam már korábban - méghozzá ITT -, hogy miként élnek bennem az első emlékek Lara Croft nagy kalandjáról, azonban egyetlen momentumot mindenképp szeretnék kiemelni a játékból. Miután a szűk folyosókkal tarkított és furmányos csapdákkal teli barlangokból kijutunk végre az Elveszett Völgybe (The Lost Valley), ránk ront néhány velociraptor. Úgy néz ki, a világnak ezen az eldugott pontján ők még nem haltak ki - egészen amíg meg nem érkezünk. Larával leküzdjük őket, azonban mikor folytatnák az utat tovább az ősrégi, vadnövényzettel benőtt templomig, hirtelen dübörgésre lehetünk figyelmesek. És akkor - legnagyobb meglepetésünkre - előbukkan a fák takarásából egy óriási T-rex, aki elevenen akar felfalni bennünket.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr9812972597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása