Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Haunt the House játékbemutató

2015. május 19. - -Britpopper-

Múlt héten úgy volt hogy összedobok még egy filmkritikát, de aztán végül inkább úgy döntöttem hogy legyen helyette egy játékbemutató. Választásom pedig a Haunt the House nevezetű kis online, böngészős játékra esett, mellyel annak idején meglehetősen sokat játszottam. Jó, tudom hogy nem egy GTA V de nekem akkor is nagyon bejött, és most jót nosztalgiáztam vele. Az egészről videóbemutatót is csináltam - hangminőségért előre is bocs - amelyet most itt is megnézhettek:

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr207471890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása