Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Lights Out

2016. január 12. - -Britpopper-

Továbbra is tartom, hogy a jó horrorfilmhez nem kell sok pénz. Látványos CGI nélkül is bőven el lehet érni a sikert, pusztán a félelemkeltés használatával. Én mindig is az ilyen filmeket preferáltam inkább. A mai napig az egyik legnagyobb kedvencem a 2012-es Fekete ruhás nő remake, melynél kevésbé félelmetes filmmel még nem igazán találkoztam. Oké, James Wan életművéből könnyű lenne csemegézni mert az Insidious 1-2 és a The Conjuring is bőven pályázhatna erre a titulusra. És ha már Wannál tartunk, érdemes megjegyezni hogy idén a The Conjuring 2 mellett ő rendezi a 2013-as "Lights Out" c. horror rövidfilm adaptálását is. Erről azt kell tudni hogy David Sandberg készítette és teljes egészében ingyenes, egyébként pedig nincs 3:00 perc sem. El is hoztam Nektek, mert szerintem zseniális kis alkotás, és valóban félelmetes. Gyerekkorom óta nézek horrorfilmeket de ez a kisfilm még engem is megijesztett, meg utána pár napig féltem is egy picit miközben éjszaka kinn botorkáltam a konyhában joghurtot keresvén. Szóval klassz kis videó ez, abba meg bele sem merek gondolni hogy mit hoz ki ebből Wan egy nagyjátékfilm keretein belül - de érdemes lesz várni.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr288264000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása