Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

December

2012. december 11. - -Britpopper-

Jópár napja tart már. Néha azért esett egy kis hó is. Örültem neki nagyon. Mostanság már ritkaságszámba megy ha télen esik a hó. Tavaly is alig volt valamennyi, inkább idén január/február környékén hullott le. Szerintem ezúttal sem lesz ez másképp. Egyébként nagyon álmosak a nappalok. Ha nincs egész nap szürke és halott idő akkor is csak pár órára süt ki a Nap. Itt a Tél. Nemrég orvosnál jártam. Reggelre mentem, és kb. délben végeztem. Addigra viszont már kisebb tömeg gyűlt össze odabenn a váróban. Fejfájásra, influenzára, vírusos megbetegedésre panaszkodó emberek sokaságát láthattam és hallhattam magam körül. Azon gondolkodtam, vajon tényleg lesz-e világvége december 21-én? Mert szerintem elvitathatatlan tény, hogy az emberiség az elmúlt évszázadok során mást sem csinált csak folyamatosan rászolgált a kipusztulásra. A közöny és az empátia hiánya nap mint nap megmutatkozik. Elég csak nyitott szemmel járni-kelni. Néha elnézegetem az embereket. Próbálom kitalálni, vajon mi az életcéljuk. Sokszor csak puszta tengődést, "élni bele a világba" szemléletmódot látok. Vágyak és álmok nélküli, mások által meghatározott életeket. "Vedd meg ezt, vedd meg azt és menő leszel a barátaid körében!" – harsogja a média. Hülyeség. Minden ember egyedi. Nem szabad hagyni, hogy más befolyásolja, hogy más alakítsa az életünket. Főleg nem a reklámok, meg az internet. Mondjuk ez szubjektív vélemény. De mindegy is. Szóval december van. Átkozott csípős hideg és fagy. De az igazi Tél már csak ilyen, nemde?

budapest_by_kyu_to-d4jqrdt.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr874960368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása