Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Tavasz, avagy...?

2013. április 26. - -Britpopper-

...talán már Nyár? Az időjárás alapján bőven benne járhatnánk már. És ez még rímelt is. Szóval igen, borzasztó meleg van. Kész kánikula. Ez amellett, hogy rendesen megizzasztja az ember, még jól le is fárasztja néhanapján. Én speciel nem vagyok valami lusta-típus de ha nagyon meleg van, akkor hajlamos vagyok egész nap éber álomban tengődni. Ilyenkor eléggé lelassulok és úgy kell rávenni, hogy menjek erre-arra. Na, ezeken a forró, merengős napokon aztán szóba sem jöhet a testedzés, avagy este egy kis futás a parkban. Nem, ilyenkor inkább marad a zenehallgatás, az olvasás, meg este egy film, aztán csókolom! A minap is úgy elaludtam, hogy reggel lekéstem egy állásinterjút. Kész szerencse, hogy át tudtam tetetni a jövő hétre. Oké, mondjuk nem olyan nagy szám. Nem dől össze a világ ha kihagyom, de mégiscsak fáradozott valaki azzal, hogy végignézte az önéletrajzom és írt vissza (ez manapság Magyarországon már ritkaságszámba megy), ergo az a minimum, hogy elmegyek az interjúra hozzá. És egyébként is kell a pénz, mert idén beterveztem egy Sziget fesztivált meg még egy-két koncertet amelyeket jó lenne meglesni, csak hát a nagyrészük az külföldön lesz. Mondjuk tökmindegy, legfeljebb vonatozunk. Bár ha akkor is ilyen meleg lesz...nem is tudom. Nagyon-nagyon-nagyon durva ez a forróság. Tömegben pedig szinte gyilkos. Fullasztóan gyilkos.

budapest.jpgBudapest Retró

Múltkor felszálltam egy tömött buszra, azt hittem szaunában járok. Nem elég, hogy alig volt levegő, ráadásként még rohadt büdös, fanyar izzadság-szag is belengte az egész járművet. Összesen 2 megállót bírtam így ki, utána inkább mentem villamossal tovább. Én már most mérget veszek rá, hogy idén is borzasztó szeszélyes lesz az időjárás és ember legyen a talpán aki Nyár közepén, a 40 fokos hőségben róni szeretné majd a várost. De már most is csak óvatosan, valami innivalóval a táskátokban mászkáljatok mert komolyan mondom (írom), gyilkos ez az idő. Ha a világvége egyszer napkitörés formájában jön el, meg sem fogjuk érezni és biztos lesznek olyanok akik még ki is ülnek a teraszra napozni mert azt hiszik csak egy újabb forró kánikulai délután. Estére meg hamuvá ég minden. Simán elképzelhető. Na mindegy, tulajdonképpen csak annyit szerettem volna, hogy holnap kaptok egy videojátékos cikket az új BioShock epizódról (elöljáróban: fantasztikus lett), aztán a jövő héten már megpróbálok visszakanyarodni a zeneajánlós és a sorozatajánlós bejegyzésekhez is mert például a Bates Motel sorozattal is úgy el vagyok maradva, hogy lassan már az 1. évad is véget ér, mire kikerülnek a kritikák róla. Hát, ez van gyerekek, nem sok időt töltök mostanság a gép előtt. Ha pedig mégis, akkor igyekszem kb. mindenhova írni ahol csak megtalálható vagyok, hiszen tudjátok, hogy nem csak egy blogon tevékenykedem (tulajdonképpen még sosem számoltam össze, hogy összesen mennyin...). De arra gondoltam, a "népnevelő" célzattal írt cikkek nagyobb hangsúlyt kapnak majd eztán, úgy tűnik nektek is bejönnek. Ennek egyébként nagyon örülök. Persze egyúttal örülök a jóidőnek is, csak kissé visszafoghatná magát. A kevesebb ugyanis néha több. Olyan kellemes 25 fokkal még kibékülnék. Lágy szellővel. Hallod, Tavasz? Vigyázzatok hát magatokra és egymásra (ebben a forró időben meg pláne) és mindig, mindenhová vigyetek magatokkal vizet!

Bármikor jól jöhet!

U.i.: Hoppá, majdnem elfelejtettem! Ma reggel a metrón láttam egy pasast (eléggé rockernek nézett ki...) akin American Psycho-s póló volt! De valami bitang jól nézett ki (mármint a póló, nem a pasas, khm...), fekete alapon a híres baltás kép és alatta nagybetűkkel a cím. Hű, majdnem megkérdeztem, hogy hol vette de épp zenét hallgatott és olvasott. Szóval aki tudja, hogy hol lehet ilyen pólót venni, az kérem jelezze nekem mert már évek óta vadászom egyre és nem igazán akarok USA importot. Előre is köszi! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr435247867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása