Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Maroon 5 – This Summer's Gonna Hurt Like A Motherfucker

2015. július 04. - -Britpopper-

Minden évben megválasztok egy dalt, mely az azévi Nyár potenciális slágere. Tavaly nálam ez a Wellhello Rakpart című dala volt, idén pedig - eddig - a Maroon 5 és a This Summer's Gonna Hurt Like A Motherfucker. Nagyon sokat játssza mostanában ezt a dalt az MR2 Petőfi Rádió, és eleinte még alig figyeltem fel rá, de az utóbbi egy hétben nagyon megszerettem. Olyan igazi, fülled nyári sláger, melyet jó lesz majd a vízparton bömböltetni egy pohár jéghideg citromos limonádét kortyolva. Pedig sosem voltam oda a Maroon 5 zenéjéért. Emlékszem, 2004 környékén találkoztam először a nevükkel a megboldogult Music Channel csatornán, mikor - a Vivával egyetemben - rongyosra játszották a This Love-ot. Utána is hallottam néha egy-egy Maroon 5 dalt, sajnos eléggé belefolytak a mainstream műfajba és ez szerintem megölte az egyediségüket. Bár a frontember Adam Levine  emlékszem benne volt az American Horror Story 2. évadában (Asylum), és azon jót derültem. Aztán tavaly az Animals is tetszett (le is fordítottam ITT) és most itt This Summer's Gonna Hurt Like A Motherfucker és ezzel engem kilóra megvett a Maroon 5. Nem lettem rajongójuk továbbra sem, de szerintem ez egy baromi korrekt és nagyon fülbemászó dal, melyre nyugodtan hivatkozhatunk majd úgy később hogy 2015 nyári slágere. Ebben a közel 40 fokos kánikulában pont ideálig:

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr917592682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása