Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Lana Del Rey - Love

2017. április 07. - -Britpopper-

Valamikor idén jelenik meg Lana Del Rey új albuma, a Lust for Life. Már két év eltelt a Honeymoon óta, ami sokak szerint Lana legérettebb munkája az összes közül. Én azért továbbra is azon a véleményen vagyok hogy a Born To Die Paradise Edition a legtökéletesebb albuma evör, amit már úgysem tud túlszárnyalni. Ennek ellenére a Honeymoon nekem is nagyon bejött, a Freak, a Salvatore vagy a The Blackest Day instant klasszikusok lettek nálam. Mondjuk én az Ultraviolence lemezt is szívesen hallgattam, arról meg a bónusz Florida Kilos tetszett nagyon. Szóval kíváncsian várom hogy Lana ezúttal mivel kápráztat el, a Love mindenesetre impozáns.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr7112399645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása