Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

A Wave

2013. január 13. - -Britpopper-

Kezdeném azzal, hogy én még a régi kor híve vagyok és szoktam lemezeket venni. Talán meglepő dolog, leszarom. Sokkal jobban néz ki ha a kedvenc lemezed ott mered vissza rád a polcon és akármikor leveheted, meghallgathatod. Tudom én, hogy 2013 elején ez a szokás már nem annyira bevett de nem szólhat minden a fájlcserélésről meg az illegális letöltésekről. Ugyan a torrent nálam sem megvetendő dolog, azért bizonyos dolgok jók ha megvannak eredetiben is. Filmek, videojátékok, és igen, lemezek is. Utóbbiakra tinikoromban nagyon rá voltam kattanva. Akkoriban még nem hódított ennyire a torrent mint most. Volt pár orosz letöltögetős oldal és semmi több. Mondjuk ezek annyiban jók voltak, hogy megismertették az érdeklődőt pár kevésbé felkapott zenekarra. De lemezeket beszerezni Magyarországon már akkoriban is eléggé nehézkes volt. Ugyan a Media Markt már akkor is szép kínálattal rendelkezett, ám igazi különlegességeket hiába kerestünk ott. Így esett, hogy jómagam is külföldről rendeltem deluxe avagy standard kiadványokat, kislemezeket és egyén nyalánkságokat. Akad a gyűjteményemben pár limited edition kiadás is amelyekre nagyon büszke vagyok. De hol tud egy hozzám hasonló indie rokker beszerezni pár általa nagyra becsült albumot ha a Media Markt már nem tud segítséget nyújtani mert mondjuk nem is hallottak a keresett zenekarról/előadóról? Semmi sincs veszve hiszen megannyi remek lemezbolt található Magyarországon. Pesten már elkezdtem felfedezni magamnak őket, tapasztalataimat itt olvashatjátok majd bejegyzésről bejegyzésre. Alapvetően az alternatív rock, pop, punk, indie és elektronika műfajában mozgó boltokat kerestem és keresem fel a jövőben is de örvendetes, hogy nagyon sok olyan hely is van ahol abszolút vegyes a választék mert a független kiadók albumain kívül a használt lemezekig minden megtalálható a polcokon. Elsőként a Wave lemezboltot szeretném bemutatni mert ez áll a legközelebb indie szívemhez és egyébként is ez a legjobban felszerelt ilyen üzlet amellyel eddig találkoztam. Nemrég jártam benn de már mennék vissza.

20121027-lemezboltok-cdboltok-quart-lemezkucko-a6.jpgTöbb ezres kínálat várja az érdeklődőket

Szóval a Wave lemezbolt az a Révay köz. 1 alatt található és tulajdonképpen nincs is annyira eldugva, csupán egy kicsit jobban kell keresni első alkalommal. Az üzlet elég kicsit de cserébe roskadásig van pakolva lemezekkel és bakelitekkel, egyik oldalon a külföldi míg másik oldalon a hazai kiadványokkal ékeskedve. A kiszolgálás is átlagon felüli, nem csak a kínálat. Az eladó végig nagyon barátságos volt mikor ott voltunk, poénkodott, ajánlott is pár lemezt, tényleg le a kalappal. Látszott rajta, hogy nem a pénz miatt van ott elsősorban. Az egész Wave nagyjából 10 perc alatt visszajáró látogatójává tett annyira magával ragadott. Rengeteg olyan albumot találtam amelyekről maximum az NME honlapján olvashattam korábban avagy itthon a Recorder online hasábjain. Kár, hogy néhány régebbi lemez pont nem volt pedig nagyon szerettem volna megvenni őket. Ezek közül viszont egyet megrendeltem, elvileg pár napon belül már meg is érkezik. Eddig sehol máshol nem találkoztam például az MGMT zenekar Congratulations lemezének limited edition kiadásával és az sem elhanyagolandó, hogy az üzletben akad pár használt CD is nevetségesen alacsony összegekért. Ezekből mindenképpen csemegézni fogok majd ha legközelebb ott járok. A kínálat egyébként egyre csak bővül, az eladó szerint január végére még több kiadvány érkezik majd. Egy szó mint száz, ha indie zenét keresel és pesti vagy akkor a Wave az ideális választás számodra, ne is keresgélj tovább. Nagyon de nagyon ajánlott lemezbolt, tényleg átlagon felüli kínálattal és kiszolgálással.

Nyitvatartás:

H-P 11.00-19.00
SZo 11.00-15.00

Cím:

VI. ker. Révay köz 1.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr955015708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása