Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Én, a normális

2013. november 07. - SoltBrain

Egy átlagos reggelnek indult az egész. Felkeltem, megmosakodtam, elindultam a konyhába falatoztam egyet a töméntelen sok müzli szeletemből, felöltöztem, majd elindultam a városba. Pár perc séta után leértem a metróba, leültem a helyemre, és mire szembenéztem a szemközti oldalon lévő plakáttal, akkor elborzadva láthattam EZT az élőlényt. 

enaszexmanias.gif

Besz@rok, hogy ennek a léhűtő, kétfilléres csúnyalánynak és az alpári könyvének minden metrókocsiban ott kell lennie!! 24 éves vagyok, láttam már/hallottam egy két országos nagy ribanczról, de ez most egy kicsit sok. Már nem is az a bajom, hogy minden jöttment hülyével összefekszik ez a nőszemély, de mégis miért kell ilyen pajzánul, vulgárisan, és szemérmetlenül kiteregetni azt, amire egy normális ember nem kíváncsi? Ez a poszt pihent egy kicsit a mappáim között, gyúrtam rajta, dolgoztam vele, mire végső, mondhatni talán legjobb formáját érte el. Hónapok óta érzem úgy, hogy ettől a Szepesi Niki ribancztól visszataszítóbb élőlény nincs a magyar közéletben, de persze lehet velem vitatkozni. Az még hagyján, hogy ronda, nem ő tehet róla, de az a tenyérbe mászó stílus, és a bújtatott ribancz életmód az már többször is megfordította a gyomortartalmamat.

Niki barátunknak saját bevallása szerint semmiféle gátlást nem kellett levetkőznie a könyve megírásához, amiről tudjuk ugye, hogy még véletlenül sem botránykönyv (hogy is feltételezhettük róla ezt?!), hanem csak egy mezei életrajzi könyv, némi szexszel megspékelve. Sőt még regényes formában is íródott, hozzáteszi. Nos, amikor mondta, nekem már akkor gyanús volt a történet, de amikor a metróba belépve láttam, hogy az „Évtized botránykönyve” jelzőt is megkapta az alkotás, akkor már tudtam, hogy a megérzésem ezúttal sem csapott be. A „némi szexszel megspékelve” kifejezést itt olyanokra kell érteni, hogy pl. rágeciztek a hasára, úgy bántak vele, mint egy utolsó szajhával (háát vajon nagyot tévedtek ezzel?) satöbbi. Egyébként érdemes figyelni, mert be is vallja, hogy neki a civil élet jóval nehezebb, mint sportolni, aztán megírja ezt a könyvet és 8 millát kaszál vele… Áh nem volt büdös a munka dehogyis… menjél kapálni inkább azzal jobban növeled a GDP-t!

Engem személy szerint ez „lerántjuk a leplet” duma is idegesít, mert a sportolók éveken keresztül igenis elég keményen edzenek, rengeteg lemondással jár az életük felkészülés alatt, aztán meg elmennek az olimpiai faluba, ahol van pia dögivel, és hát nem mindenki tud ellentmondani ennek a kicsapongásnak. És persze mindenki fiatal és sportos. Valóban történnek ott kavarások, a férj/feleség megcsalása ettől még továbbra is bűn marad, de ez már etikai kérdés. A videót nézegetve nekem úgy tűnik, hogy sportolóként se tette oda magát teljesen, mivel, ha figyelünk akkor 8. percnél be is vallja, hogy nemegyszer buli után ment edzésekre. Ha ez így volt, akkor annyira ne lepődjön meg, hogy az aranyérem nem repül a szájába, mint a jól megpörkölt sült galamb.

Érdemes elolvasni a kommenteket, van egy két találó köztük, mint a  

„Ismerte egyáltalán valaki mielőtt kiderült róla, hogy ribanc?”
„Látszik,hogy szarik bele az egészbe a kiscsaj,két éve hagyta abba a sportot és már van rajta plusz 20 kiló!?Kell a lé ájfonra,tetkóra,redbullvodkára meg barcelónára?Nagyon gáz a stílusa,nem csodálom,hogy rengetegen utálják őt is meg a "facebook generációját" is!Nem értem miért kell ilyen embereknek teret adni a tvben?!Kokó te is szégyeld magad!”
„El nem tudom képzelni, kik feküdtek le vele annyiszor, mert nagyon ronda...”

Felfigyeltem arra, hogy Szepesi kisasszony említette, hogy a sportolóknak is megvannak a maguk szükségleteik. Nos, mivel én szeretek utánajárni mindennek, ezért be is rendelem a posztomba a Maslow-piramist, hogy még tudományosabb legyek! A Maslow piramis az emberi szükségleteket modellezi, a névadó Maslow pszichológus véleménye szerint. Most, ha jól megnézzük, akkor észrevehetjük, hogy a szex a piramis legalján van, a legfontosabb élettani szükségletek tartományában. Igen, valóban fontos részünk a szexualitás, de gondolkodjunk egy kicsit! A modell szerint a szex az evéssel egy szinten van. Nem vagyok pszichológus, de furcsállom ezt a logikát, mely szerint a dugás ugyanannyira fontos, mint az evés. Nos, józan paraszti ésszel úgy gondolom, hogy ha nem eszel, akkor meghalsz, de ha nem dugsz, attól még életben maradhatsz, maximum nem vagy olyan feldobott, mint akkor, ha élsz nemi életet. Egyébként több pszichológus is kritizálta már a modellt, mivel időnként előfordulhat, hogy a piramisban szereplő szükségletek helyet cserélnek a modellben.  Én nem ismerem Szepesi Nikoletta tudományos műveltségét, de lehetséges, hogy erre az elméletre alapozta a mondandóját. Bár az is lehet, hogy csak én feltételezek túl sok intellektust a kisasszony részéről. 

maslow_piramis.jpg

És majd elfelejtettem megemlíteni, hogy Szepesi Niki művésznő már a múzsája is lett egy lelkes internetes alkotóművésznek, Polgár Petinek. Egyelőre még nem ismerem a munkásságát, de ígérem utána fogok járni :) . Ne hagyjátok ki véletlenül sem!

 

 

 

írta: SoltBrain

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr965611571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása