Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

The Fall – 2. évad kritika

2015. szeptember 24. - -Britpopper-

Elég hamar letudtam ezt az évadot. Közvetlen az 1. évad után kezdtem el és nem is csalódtam. A cikk SPOILERES, úgy olvasd. Nem is húzom tovább az időt. Szóval valahol ott hagytuk abba hogy Paul (Jamie Dornan )vidékre ment, a feleségének meg beadta hogy a bébiszitter Katie-vel (Aisling Franciosi) volt viszonya. Ezért a család kissé széthullott, de Paul felesége már hajlott a békére. Igen ám, de a 2. évadban olyan dolgok történnek melyeket én sem értettem igazán. Kezdjük ott hogy Paul módszeresen egyre inkább bűvkörébe vonja a fiatal Katie-t aki szemlátomást szerelmes a pasasba és bármit megtenne neki (még "azt" is). Kettejük kis játszadozása közben egyre inkább szorul a hurok Paul nyaka körül, Stella (Gillian Anderson) végig ott lohol a nyomában és egyre közelebb jut hozzá, mígnem...

lif_2014-04-13_ent_020_31075733_i5.JPG

...mígnem el is kapja. Na, bumm. Ez egy olyan csavar a sztoriban amire én sem számítottam. Oké, az várható volt hogy előbb-utóbb Paul nyomára bukkannak és valahogyan belekerül a képbe, nade azt nem vártam volna hogy kvázi feladja magát. Ez pediglen valahol az évad közepénél következik be, tehát még csak nem is cliffhanger-szerepet szántak ennek a húzásnak a végére. Egyszerűen eljutnak hozzá, lehallgatják, megfigyelik, és mikor már adott számú bizonyíték szól ellene, elkapják. Paul pedig nem tanúsít ellenállást, hagyja hogy bevigyék, kihallgassák, stb. Ráadásul mobilján eléggé kompromittáló felvételeket is találnak egy eltűnt nőről, aki vélhetően a férfi újabb áldozata. Bevallom, én végig azt hittem hogy mindez csak színjáték és Paulnak valami óriási, ördögi terve van - beleértve Katie-t is - amivel majd megszökik, vagy kibújik az igazságszolgáltatás alól. De nem. Semmi ilyesmit nem kap a néző. És ez szerintem negatívum. Nagyon izgalmas és vérprofi ez a sorozat továbbra is, de amit jelenleg Paul csinál, az egy hatalmas, kövér kérdőjel. Egyébként pedig a fényképezés továbbra is remek, a zene enyhe synthwave-töredékekkel dúsított ambientre váltott, a színészek pedig még jobbak mint korábban. Tökéletes továbbra is tehát a The Fall de most már nagyon kíváncsi vagyok hogy az idén év végén érkező 3. évad hogyan folytatja tovább ezt a sztorit (bár gondolom most már lezárják lassan) mert annyi már ebben a kérdőjel számomra hogy azt Riddler (Rébusz, Batman ellenfele) is megirigyelhetné.

 

Értékelés: 8/10

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr247817114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása