Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Nem láttam

2012. augusztus 21. - -Britpopper-

Tegnap volt augusztus 20-a. Nemzeti ünnep, stb. Gondolom tömegek mozogtak a Duna-parton, a tűzijáték kezdetét várva. Ami - ha jól emlékszem - pont 21:00 órakor el is kezdődött. Elégedett arcok szegezték tekintetüket az égboltra. Én viszont nem láttam az egészből semmit sem. Nem azért mert nem volt rá lehetőségem (ott voltam a közelben), hanem azért mert nem érdekelt. Sok mindennel vagyok így. Filmekkel is. Zenékkel is. Újabban nagyon hódít a dubstep. Skrillex ügyesen alakította a műfajt a nép igényeihez, nem is csoda, hogy több millió rajongója van. De ez Magyarországon inkább csak a háttérben marad, itt még mindig a lejárt szavatosságú (bocs) Megasztáros és X-faktoros előadók aratnak, az olyan identitászavaros gyógyegerekkel karöltve mint az Anti Fitness Club (emlékszem, hogy mikor először elkezdtem hosszasan savazni pár előadót anno akkor ők voltak az elsők a listán...), vagy a már egy fokkal jobb de összességében még mindig pofátlan Depeche Mode -koppintás Compact Disco. Ha már hazai elektronikus rock akkor inkább a The Carbonfools. Szóval akármennyire is sci-fi, itt bizonyos időközönként egyszerűen megáll az idő. Szar ügy, hogy például a két legnagyobb tévécsatorna (az RTL és a TV2) premierként állítanak be még manapság is olyan filmeket, amelyek már minimum 4-5 évesek. A sorozatoknál pedig még rosszabb a helyzet. Oké, nézhetitek akár a Marslakókat vagy a Hacktion-t is az M1-en de akkor már hívjátok át a szomszédot is tévével együtt, hogy a nézettségi adatok legalább az 1%-ot elérjék. De ott vannak még a Tengerészeti helyszínelők is, vagy Dr. House. Biztos jó sorozatok (egy részt sem láttam egyikből sem...) de Amerikában ezek már lejárt lemeznek számítanak. Biztos akadnak köztetek páran akik már nagyon várják a Family Guy új évadjának (szám szerint a 10.-nek) hazai premierjét is. Ám ha nem ódzkodsz a felirat olvasásától akkor nyugodtan leszedheted bármikor angolul mondjuk a Pirate Bay torrent oldalról. Május óta fenn van. Eszembe jutott a Transformers. Beszéltem pár arccal akik ódákat zengtek az eddigi három részről, hogy milyen frankó mind. Az első részt én félig tudtam nézni, utána kikapcsoltam mert szerintem egy emeletes nagy baromság. Kitalálhatod, a másik két részt meg egyszerűen nem láttam. Engem nem érdekelnek a trendek. Nem azért ülök be egy filmre mert azt mondták, hogy jó és okvetlenül látnom kellene. Sőt, tulajdonképpen ezekre az agyzsibbasztó marhaságokra már be sem ülök. Mostanában elég erőteljesen eltolódtam a művészfilmek irányába. Ezekre vagyok kíváncsi, nem a parasztvakító 3D-élményre. Biztos lesznek majd a jövőben is olyan mozicsodák mint mondjuk egy Transformers 4 de aki majd azzal jön nekem, hogy "Fú de komoly volt benne az a rész amikor a nagy robot..." akkor majd időben le fogom állítani, hogy "Öreg...nem láttam". Egyszerűen nem vonz és punktum.

16359.max1024.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr234724212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coci45 2012.08.29. 15:22:09

Én már várom a Family Guy új évadát.Láttam Set McFarlane első mozifilmjét,a Ted-et.Mindenkinek tudom ajánlani,nagyon jó!A Skrillex szerintem borzasztó,én megmaradok az AKPH-nál...

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2012.09.03. 19:05:54

@coci45:

Megéri leszedni a Family Guy-t feliratosan is mert messze van még a magyar premier, az évad pedig meglehetősen jóra sikeredett.

Ted-et majd én is szeretném megnézni, elég vegyes kritikákat hallottam/olvastam eddig róla.

AKPH meg nekem is abszolút favorit ha magyar hip-hop a téma, pont tegnap láttam a Miért most? klipjét amit nemrég tettek fel. :)

coci45 2012.09.06. 16:39:54

@-Britpopper-:
Azt a klippet én is láttam.Nekem a Hisz Sztori című daluk az egyik kedvencem,csak a FankaDeli fikázással nem értek eggyet.Én a Hősök-et is szeretem,meg a Punnany Massif-ot is.

-Britpopper- · http://focker.blog.hu 2012.09.10. 17:11:12

@coci45:

A Fanka fikázást én sem értettem anno. De végülis szemet hunytam felette, szerintem ez a beszólogatás egymásnak már elég unalmas, én speciel már a Mr. Busta vs. Fanka párbajt sem értettem hogy mégis mi értelme volt.

Hősök meg a Punnany is tényleg jók, de ajánlom még a Barbárfivéreket és a Kilakikitt-et is.

coci45 2012.09.14. 18:31:16

A Killakikitt nem nagyon tetszik,pár dalukat csak értelmetlen keménykedésnek veszem.A Barbárfivéreket valamennyire ismerem,de még nem hallottam sok dalukat.
süti beállítások módosítása