Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Dr. Jones, Dr. Jones

2015. november 11. - -Britpopper-

12196272_885535521530319_2794253957111289115_n.jpg

Tök jó dolgokat találok különféle szekrények mélyén. Most például az eredeti Indiana Jones trilógiát, még VHS kiadásban. Kifejezetten szerettem Indy kalandjait, nem is tudom, lehettem vagy 11-12 éves mikor megkaptam ezt a trilógiát, díszdobozban (azóta már nincs meg) és még egy kis útikönyv is járt hozzá melyen fel voltak tüntetve Indy eddigi portyáinak állomásai (már az sincs meg). Én gyerekkoromban Indiana Jones képregényeket rajzolgattam és oda-vissza kijátszottam az összes hozzá kapcsolódó videojátékot (még azt a borzalmas Time Machine-es baromságot is), nomeg természetesen Lara Croft mellett sem mentem el szó nélkül. A Tomb Raider játékok is hatalmas kedvenceim mind a mai napig. Jó, hát most már az első néhány konkrétan androidon is játszható, de akkoriban még nagy szám volt PSX-en tolni őket havernál. Amúgy a klasszikus Indiana Jones trilógia a tökéletes kalandfilmek mintapéldája. Pedig helyenként egész félelmetes volt nekem. Gyerekfejjel kész horror volt nekem már az Elveszett frigyláda eleje is, mikor Indy kimenekül a barlangból és ott van felszegezve a falra az a buzi aki át akarta baszni a palánkon. Ott mindig takargattam a szemem. Meg a végén is, mikor kinyitják a Frigyládát. De az igazán kemény rész számomra a Végzet temploma volt. Első nekifutásnál majdhogynem végig háttal ültem a TV-nek. A kedvencem egyébként Az utolsó kereszteslovag, az a mai napig a legjobb Indiana Jones film amit valaha csináltak. A 2008-as Kristálykoponyáról pedig nem vagyok hajlandó tudomást venni. Ment régen a TV2-n az Ifjú Indiana Jones kalandjai sorozat, én azt is néztem. De inkább csak annyi maradt meg hogy Indy-t ott a szegény ember Leonardo DiCapriója, Sean Patrick Flannery alakította és hogy volt egy kövér barátja. A képen látható trilógia mellé ingyen kaptam egy Ifjú Indiana Jones kalandjai részt is (valami smaragdszemű vagy mi volt a címe) de azt szerintem sosem néztem meg. Nekem az Indiana Jones az ezzel a három résszel egyenlő. Ha esetleg lesz új rész, akkor azt nyugodtan adhatnák a Disney-nek.

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr538064844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása