Kritikák, ajánlók, tesztek és gondolatébresztők tárháza

Focker Blog

Csúszik a Fran Bow kritikám + Windows 10 élmények + Itt az Ősz

2015. szeptember 11. - -Britpopper-

Mégpedig azért mert rohadt beépített Intel grafikus kártyám van a laptopomban és a játék motorja nincs kibékülve ezzel, kb. minden harmadik embernek emiatt nem indul el. De a készítők már dolgoznak a hiba kijavításán, csak épp ez nem fog egyik napról a másikra menni, hiszen mindössze két emberből áll a fejlesztőgárda. Ennek ellenére a Fran Bow már megjelent, meg lehet venni (kb. 5-6000 ft körül mozog az ára online) és biztos vagyok benne hogy hamarosan én is a játékba merülhetek majd, csak idő kérdése. Ja, mellesleg frissítettem a Windows 10-re. Nekem eredetileg jogtiszta Windows 8.1 volt a gépemen de aztán megtudtam hogy ingyenesen lehet frissíteni a 10-re, úgyhogy kipróbáltam.

windows-10.jpg

Kezdjük ott hogy rohadtul nem volt egyszerű. Több órám ráment. Alig akart levánszorogni a túlterhelt szerverekről az update, mire pedig lejött, olyan lassan kezdte el a telepítést hogy közben két sorozatepizódot is meg tudtam nézni. Aztán csak feltelepült szépen (igaz újraindult vagy négyszer), aztán úgy léptem be hogy itt valami hatalmas csodát fogok látni, eskü úgy voltam vele mint annak idején a Vistával. Már lélekben rákészültem hogy tiszta eufória lesz, erre nagyjából ugyanaz a  felület fogadott mint a 8.1-en, kivéve hogy visszahozták a klasszikus Start menüt. Oké, ez még csak az első ismerkedésem volt a 10-el. Később aztán felfedeztem benne nagyon klassz dolgokat, például hogy ha belépek a Számítógép mappába akkor kilistázza a leggyakrabban használt mappákat és a legutóbb megnyitott fájlokat. Ez egész hasznos mondjuk ha naponta sorozatot néz az ember, nem kell külön kikeresni. Aztán például sokan nem tudják, de van egy beépített képrögzítő/felvevő cucc is benne, ez is könnyítést jelenthet a hozzám hasonlóknak akik vennének fel "gémpléjt" de nem találtak még megfelelő programot. Szóval nem bántam meg hogy Windows 10-re frissítettem. Kell egy kis idő még neki amíg kiforrja magát, de érdemes váltani rá. Ha lenne Xbox One-om akkor azzal is össze lehetne párosítani, de én továbbra is Sony, illetve PlayStation -fan vagyok. Utóbbiból most már ideje lenne vennem egy 4-et mert elég jó játékok jelennek meg mostanság rá (Until Dawn, Mad Max és persze MGS 5) no és persze a Rise of the Tomb Raider sincs már annyira messze (bár azt előbb az XOne-os játékosok kapják meg). Ó, és naná hogy az Uncharted 4 is ott van az általam legjobban várt videojátékok között. Meg a kisebb, indie horrorok.

48691-misty-fall-day.jpg

És azt vettem észre hogy manapság egyre többet gitározom. Csak úgy, netről szedett dalokat. De már egészen komplexeket is. Kegyetlen volt az a közel 40 fokos kánikula ami az idei Nyarat jellemezte. Még visszagondolni is rossz rá, komolyan mondom már abban is leizzadtam hogy kiértem a háztól a buszmegállóig (pedig az nincs 2 perc se). Elvileg az Ősz is kifejezetten meleg lesz, olyan stabil 25 fokokra számítanék. Azokkal még kiegyezek. Sajnos mostanság mindenhonnét a menekültkérdés folyik. Nem lehet végigutazni a városon anélkül hogy valaki ne emlegetne migránsokat, kerítést vagy Orbánt. Én pár hónapja úgy döntöttem el hogy végleg elzárkózom a politikától. Nem érdekel se a bal, se a jobboldal. A menekültekről pedig annyi a véleményem hogy természetesen én is humánus oldalról állok hozzájuk, de a befogadást erős túlzásnak érzem, hiszen mégiscsak muzulmánok. Más kultúra. Ettől függetlenül az embernek kötelessége segítenie embertársát, legyen az bármilyen bőrszínű. Túlzásnak érzem a kormány rémhíreket terjesztő kampányát és 330 milliót sem volt értelme elkölteni a plakátokra, de tény hogy nem itt van a helyük. Viszont a Facebook-on arcoskodó "lőjjük a Dunába őket!!!" és "golyót nekik!!!" -féle barmokat én is elítélem. Na, erről ennyit. Ezt is csak zárójelben szerettem volna megjegyezni. Jönnek majd jó kis albumok is, elsőként ami be fog futni az - ha jól emlékszem - Lana Del Rey új lemeze, a Honeymoon lesz. Sokat nem várok tőle de őszi melankólia mellé épp jó lesz, bekuckolódva a szobába egy forró tea mellett. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://focker.blog.hu/api/trackback/id/tr37775546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sidek 2015.09.14. 23:20:58

Remélem szép napos, kellemes hőmérsékletű, hosszú ősz lesz, az a legszebb a világon! A múlt heti borongós, szeles-esős őszt viszont utálom. Remélem abból keveset fogunk kapni!
süti beállítások módosítása